Skip to main content

Beste moderators,

Na wat telefoontjes gepleegd te hebben schiet mijn glasvezelverbinding met interactieve tv niet echt op. Omdat ik goede ervaringen hier heb hoop ik dat iemand van de jullie de tanden gaan zetten in mijn probleem. 

Er is al veel te lezen in mijn logboek (mijn gegevens hier zijn up to date) maar zal korte uitleg geven.

27/3 jl online bestelling gedaan voor internet en tv thuis met Philips tv. Bij nader inzien deze bestelling geannuleerd bij telefonische helpdesk omdat ik aanbieding 1 jaar internet en tv voor 35,- beter vond. 

Gewacht op mail dat bestelling geannuleerd was, dit op verzoek van medewerker. 

Daarna nieuwe bestelling geplaatst met de deal die ik wilde (1 jaar 35,-) Kreeg geen orderbevestiging dezelfde dag. Dat kan gebeuren. 

De ochtend daarna erna een mail dat bestelling geannuleerd was omdat er nog een andere bestelling liep (die van de Philips tv die al geannuleerd was volgens een eerdere mail).

Weer gebeld. Ook medewerkster kon geen nieuwe bestelling plaatsen omdat er nog 1 in de wacht staat die ze niet kon verwijderen. Ook een 2e collega kon dit niet. 

Nu is er al ruim voor Pasen een mail gestuurd naar extern bedrijf die dit zou moeten oplossen..…

Net voor Pasen weer gebeld en ook deze collega heeft een mail gestuurd om de 1e bestelling uit het systeem te halen maar het blijft stil.…

Extra vervelend dat ik sinds 15 april geen Internet thuis meer heb en dat is voor even niet erg maar het begint nu wel ècht tijd te worden dat ik weer WiFi krijg in huis. Online werken via telefoon gaat niet geweldig als je computer gewend bent. Ik lees dat er ook een noodpakket bestaat....of kan er bv een korting op unlimited mobiele data gegeven worden?

Hoe dan ook; wat is de status van mijn internet en tv thuis? Hoop dat ik snel een orderbevestiging krijg en een monteur om weer te kunnen genieten van tv en glasvezel via WiFi!

Alvast dank voor je hulp! 

 

Jeuh wat een goed nieuws @Muziekliefhebber1975 😃

Je kunt maar 1 KPN ID aanmaken per mailadres, maar na het overzetten is het heel makkelijk om je abonnement aan het mailadres te hangen dat je graag wilt blijven gebruiken voor KPN ID. Je kunt die andere dan weer verwijderen 🙂

@Maja_ Het nieuwe contract was op mijn 2e mailadres dus geen probleem. Heb alles ingevuld en uitgeprint. Vanavond maak ik scans van ID kaarten e.d. 
Ik zie dat ik jou geen bijlagen kan sturen via PM, dat is jammer. Dan zal ik het wel sturen naar het mailadres wat er staat en dan is het een kwestie van tijd :) 
Daarna zal ik beginnen aan KPN Hussel (Plus pakket dan gratis) en mijn mobiele abonnement ook met korting omdat ik nu KPN Thuis heb. 


Stuur ze inderdaad maar rechtstreeks naar dat mailadres, dan komen ze direct op de juiste plek terecht 😊

De aanmelding voor KPN Hussel heb ik net voor jullie geregeld, dus dat is ook klaar nu!

 


Stuur ze inderdaad maar rechtstreeks naar dat mailadres, dan komen ze direct op de juiste plek terecht 😊

De aanmelding voor KPN Hussel heb ik net voor jullie geregeld, dus dat is ook klaar nu!

 

Hoi @Maja_ 

Dankjewel! Maar kreeg wel een mail om 11:30u vandaag (31/5) dat mijn voordelen vervallen. Ik combineer geen KPN mobiel en Thuis meer op mijn adres. Ik snap het niet meer ;)
Wel gisterenavond alle documenten gemaild voor contractovername.

In de app staat niks bij kopje thuis, maar dat komt hopelijk nog?

Via pc zie ik wel korting bij mobiel en gratis plus pakket (tv) dus dat is top.

Mijn oude adres van vorig jaar staat er nog in, zou je adres: Meent 26 nog kunnen verwijderen ajb? 

Ik had je gisteren nog een pm gestuurd, reageer je daar binnenkort nog op als je tijd hebt? 

 


Hoi @Maja_ 

Al ff niks meer van je gehoord maar weer een positieve update:

De klantgegevens van vriendin zijn vandaag overgezet op mijn naam, dus het plannetje (dat we het via een omweg hebben besteld op een andere naam) is gelukt. Dit is heel fijn!

Zo komen we langzaam aan het einde van deze soap :)

Er staan nog een paar dingen op de “to do list”. Mocht je het niet meer weten dan stuur mij maar een pm. Dank voor alle moeite en uiteindelijk komt ook dit weer goed, al kost het heel wat moeite en geduld maar heb het er voor over gehad. 

Ik lees je hopelijk binnenkort. 


Mijn oprechte excuus @Muziekliefhebber1975, jouw vorige reactie heb ik helemaal gemist! En we werken eigenlijk niet pet privéberichten, alleen op ons eigen verzoek. Daardoor zie ik je privébericht ook nu pas.

Top dat het contract inmiddels op jouw naam staat 😊

Wat betreft je oude adres: ga ik even achteraan, ik kan hem zelf niet loskoppelen maar kan hier wel hulptroepen voor inschakelen!

Uit je privébericht maak ik op dat je aansluitpunt nog niet ok is, is dat verder nog het enige probleem of speelt er nog meer? Hoor het graag!

 


Wat betreft je oude adres: ga ik even achteraan, ik kan hem zelf niet loskoppelen maar kan hier wel hulptroepen voor inschakelen!

Dit is gefixt, je zou het oude adres niet meer moeten zien nu 🙂


Beste @Maja_ 

Ik reageer nog op je bericht van (nu) 4 dagen geleden.

...Wordt vervolgd.  


Mijn oprechte excuus @Muziekliefhebber1975, jouw vorige reactie heb ik helemaal gemist! En we werken eigenlijk niet pet privéberichten, alleen op ons eigen verzoek. Daardoor zie ik je privébericht ook nu pas.

Top dat het contract inmiddels op jouw naam staat 😊

Wat betreft je oude adres: ga ik even achteraan, ik kan hem zelf niet loskoppelen maar kan hier wel hulptroepen voor inschakelen!

Uit je privébericht maak ik op dat je aansluitpunt nog niet ok is, is dat verder nog het enige probleem of speelt er nog meer? Hoor het graag!

 

Hoi @Maja_ 
Daar ben ik weer; wat er nog opgelost mag worden:

  • 2 dagen geleden zei je dat mijn oude adres niet meer te zien is. Dit is helaas wel nog te zien. Niet in de app, wel via de computer via MijnKPN. Gaat om adres Meent **
  • In dezelfde omgeving (via pc) blijft bij Overzicht het bufferen. Dit is al maanden zo, zelden mijn gebruikte mb's kunnen zien. Af en toe van het andere abonnement (van mijn dochter Kids only) maar nooit mijn privé. Nu je toch bezig bent zou je dit ook kunnen meenemen ajb? Screenshot heb ik hieronder neergezet. 
  • Verder nog (mocht je dat nog niet gedaan hebben) de eenmalige “korting” waar we het over hebben gehad, de aanbieding die niet meer ingevoerd kon worden, 12 maanden internet en tv voor 35,- Hoogte bedrag zet ik hier niet mee ivm privacy.
  • Ook de aansluitkosten zou je vergoeden voor al die weken zonder tv en WiFi thuis. 
  • Ja inderdaad, het aansluitpunt is niet in orde. Zit een los contact en kastje gaat niet meer open/zit vastgeklemd. Zie pm voor meer info. 

Dit zou het moeten zijn. Hoop niet dat ik te lastig ben met al die klachten maar beter uitspreken dan ermee blijven zitten toch? Ik ben blij dat ik de weken heb gewacht (al was het vaker erg onhandig) maar ik ben klant en dat blijf ik. Mede door jouw inzet krijgt de service 2 duimen omhoog van mij! 

Alvast bedankt en ik lees je reactie wel weer. Melding krijg je nog niet als er een bericht geplaatst is dus het kan wat langer duren. 


Hi @Muziekliefhebber1975, hier weer een update van mijn kant!

  • De vergoeding is ingevoerd, zowel voor de korting als voor de aansluitkosten
  • De opzegging van het ‘verkeerde’ abonnement zijn we mee bezig, maar is nog steeds niet afgerond. Heel hardnekkig probleem dus. Gelukkig niet iets waar jij zelf last van hebt, maar wel verwarrend omdat je nu ten onrechte met 2 klantnummers in onze systemen staat. To be continued!
  • De MijnKPN mensen kunnen niet echt ontdekken waar dit nog mis gaat bij jou, via de app staat alles wel helemaal goed en het gaat puur om de MijnKPN omgeving via de website, als ik het goed begrijp? Zie je in de app ook wel jullie verbruik of is dat daar ook niet inzichtelijk?
  • Je aansluitpunt laten repareren blijkt in de praktijk ook iets lastiger te zijn dan verwacht. Omdat je verbinding verder goede waarden laat zien, krijg ik niet zomaar een optie voor een monteur tevoorschijn. Heb je situatie voorgelegd aan een andere afdeling en ben in afwachting van een reactie 🙂

Bedankt @Maja_ voor de update.

Ik kreeg nu ook weer een melding dat er een bericht is geplaatst op het forum, dat is ook weer opgelost :) 

Ja 2 klantnummers is verwarrend, zeker als ik een keer zou bellen naar klantenservice. Hoop dat dit opgelost wordt. Alles staat nu op mijn naam dus je zou zeggen dat het nu niet meer zo lastig zou moeten zijn maar technisch gezien dus wel. 

Ja via de app kan ik mijn verbruik wel inzien dus wat mij betreft is dat ook oké. Ik dacht ik geef het aan, wellicht was het makkelijker opgelost. 

Mbt aansluitpunt; het werkt dat klopt, maar dan mag ik er verder niet aankomen. Als ik de Experiabox ga verschuiven (om er langs te poetsen) dan geeft ie storing. Ophangen is dan een optie en wachten we maar dat kastje vervangen moet worden als ie kapot is. De monteur (tijdens installatie) gaf aan dat kastje niet meer open kan, zit klem dus vandaar mijn vraag om het te repareren. 

Dan zijn we nu wel bijna aan het eind gekomen van deze soap 🙂 Als we eenmaal dit dossier sluiten dan kom ik zeker nog even bij je terug. Tot binnenkort. 

 


Hi @Muziekliefhebber1975, ik heb een storingsbon aangemaakt voor het probleem met het aansluitpunt, hierover zal je op korte termijn teruggebeld worden door 1 van de collega's van de technische dienst!

Ook heb ik de bevestiging dat je oude adres nu écht weg zal zijn uit je MijnKPN, zou je dat nog eens willen controleren? 🙂


Hi @Muziekliefhebber1975, ik heb een storingsbon aangemaakt voor het probleem met het aansluitpunt, hierover zal je op korte termijn teruggebeld worden door 1 van de collega's van de technische dienst!

Ook heb ik de bevestiging dat je oude adres nu écht weg zal zijn uit je MijnKPN, zou je dat nog eens willen controleren? 🙂

Het is nu ècht weg! Dankjewel @Maja_ 


Hi @Muziekliefhebber1975, ik heb een storingsbon aangemaakt voor het probleem met het aansluitpunt, hierover zal je op korte termijn teruggebeld worden door 1 van de collega's van de technische dienst!

Ook heb ik de bevestiging dat je oude adres nu écht weg zal zijn uit je MijnKPN, zou je dat nog eens willen controleren? 🙂

Het is nu ècht weg! Dankjewel @Maja_ 

Yes 😃 Weer eentje afgestreept van de to do list 😉


Hoi @Maja_ 

Vandaag een afspraak gemaakt met monteur voor volgende week mbt glasvezelkastje na het geheel nog eens duidelijk te moeten uitleggen. Geen probleem alleen vertelde hij dat als het niet aan KPN ligt de kosten voor mijn rekening zijn. Dat laatste punt vind ik niet top om te horen want dat zal al gauw een hoop kosten mocht de monteur en ik er niet uitkomen. Hopen dat het niet voor mij rekening komt!

TV doet het weer. Superwifi moest ik opnieuw installeren terwijl ik die niet had uitgetrokken. Zelfs het modem niet, alleen van jouw kant opnieuw opgestart….maar geen probleem, het werkt weer.  

Fijn weekend gewenst. 


Ah heel fijn dat de afspraak gemaakt is! 

Zelf heb ik het idee dat als er vermoedelijk sprake zou zijn van kosten voor jou als klant, de vorige monteur dat al wel benoemd zou hebben. Aangezien die ter plaatste is geweest en er ook al mee aan de slag is gegaan. Als die monteur de juiste adapter bij zich had gehad, was het probleem wellicht al opgelost geweest.

De monteur is zelf degene die beoordeelt of er al dan niet sprake is van een situatie waarbij de klant ‘schuld’ heeft, dit is vanaf afstand niet te bepalen. Ik hoop heel erg met je mee dat dit verder voor onze rekening komt!

Er raar dat de SuperWifi punten opnieuw geïnstalleerd moesten worden, daar heb ik ook niet echt een verklaring voor 🤔 Top dat je het allemaal weer aan de praat hebt gekregen 💪🏼


Dit topic kan gesloten worden. Alles is opgelost en ben helemaal tevreden!

Met veel dank voor @Maja_ voor alle hulp! 👍🏻


Heel fijn dat het allemaal in orde is nu @Muziekliefhebber1975, heel graag gedaan!


@Maja_ 

Ik heb je net een pm gestuurd. I.v.m. privacy hier niet neergezet.