Skip to main content

Hallo, het is bijna 2022 en helaas heb ik nog steeds geen mogelijkheid om 1Gbit te krijgen.

Kan iemand intern nagaan of dit nog wel op de planning staat voor mijn adres? Andere delen van mijn woonplaats hebben al wel reeds toegang tot 1gbit up en down.

 

Alvast bedankt 

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

U heeft een KPN Hussel abonnement? 


U heeft een KPN Hussel abonnement? 

Jazeker, dit jaar aangesloten, Daarvoor jaren xs4all gehad. Ook mobiel zit ik inmiddels bij KPN.


Heeft iemand intern bij KPN een idee?


Er zijn nog heel veel mensen die helemaal geen glasvezelaansluiting hebben. 


Er zijn nog heel veel mensen die helemaal geen glasvezelaansluiting hebben. 

Dus? Wat is het doel van deze opmerking?


Heeft iemand intern bij KPN een idee?

Nee, maar ik zal er intern navraag over doen want ik lees op onze website:

 

En het einde van 2021 is inzicht… :stopwatch: Ik kom er op terug, @netblade!


Bedankt voor jouw geduld, @netblade! Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen: we hebben geen planning inzichtelijk, dus ik kan niet concreet aangeven of en wanneer jouw adres aan de beurt is (er is goede hoop als andere delen in jouw woonplaats er al wel gebruik van kunnen maken). De meeste aansluitingen zullen in 2022 de mogelijkheid tot 1Gbit/s krijgen: later dan gewenst, we gaan gestaag verder! 


Bedankt voor jouw geduld, @netblade! Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen: we hebben geen planning inzichtelijk, dus ik kan niet concreet aangeven of en wanneer jouw adres aan de beurt is (er is goede hoop als andere delen in jouw woonplaats er al wel gebruik van kunnen maken). De meeste aansluitingen zullen in 2022 de mogelijkheid tot 1Gbit/s krijgen: later dan gewenst, we gaan gestaag verder! 

Bedankt voor je antwoord, dan wacht ik nog even af! :)