Skip to main content
Beantwoord

Wanneer is 1Gbit beschikbaar op mijn adres?

• November 10, 2021
  • 8 reacties
  • 153 keer bekeken

netblade
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Hallo, het is bijna 2022 en helaas heb ik nog steeds geen mogelijkheid om 1Gbit te krijgen.

Kan iemand intern nagaan of dit nog wel op de planning staat voor mijn adres? Andere delen van mijn woonplaats hebben al wel reeds toegang tot 1gbit up en down.

Alvast bedankt 

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Bedankt voor jouw geduld, @netblade! Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen: we hebben geen planning inzichtelijk, dus ik kan niet concreet aangeven of en wanneer jouw adres aan de beurt is (er is goede hoop als andere delen in jouw woonplaats er al wel gebruik van kunnen maken). De meeste aansluitingen zullen in 2022 de mogelijkheid tot 1Gbit/s krijgen: later dan gewenst, we gaan gestaag verder! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • November 10, 2021

U heeft een KPN Hussel abonnement? 

netblade
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 10, 2021

U heeft een KPN Hussel abonnement? 

Jazeker, dit jaar aangesloten, Daarvoor jaren xs4all gehad. Ook mobiel zit ik inmiddels bij KPN.

netblade
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 12, 2021

Heeft iemand intern bij KPN een idee?

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 12, 2021

Er zijn nog heel veel mensen die helemaal geen glasvezelaansluiting hebben. 

SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

Er zijn nog heel veel mensen die helemaal geen glasvezelaansluiting hebben. 

Dus? Wat is het doel van deze opmerking?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • November 14, 2021

Heeft iemand intern bij KPN een idee?

Nee, maar ik zal er intern navraag over doen want ik lees op onze website:

En het einde van 2021 is inzicht… :stopwatch: Ik kom er op terug, @netblade!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • November 17, 2021

Bedankt voor jouw geduld, @netblade! Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen: we hebben geen planning inzichtelijk, dus ik kan niet concreet aangeven of en wanneer jouw adres aan de beurt is (er is goede hoop als andere delen in jouw woonplaats er al wel gebruik van kunnen maken). De meeste aansluitingen zullen in 2022 de mogelijkheid tot 1Gbit/s krijgen: later dan gewenst, we gaan gestaag verder! 

netblade
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 23, 2021

Bedankt voor je antwoord, dan wacht ik nog even af! :)