Skip to main content
Antwoord

Wanneer is de aansluitdatum?

• June 2, 2025
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Op 15 februari heb ik kpn internet en tv besteld en het pakket is bezorgd. De aansluitdatum stond op 27 mei gepland, er was al een monteur geweest om glasvezel in mijn meterkast te plaatsen. Onlangs is er een monteur geweest om dit te controleren, maar hij is weggegaan want er was nog geen internet.

Ik kreeg een telefoonnummer om een andere afspraak te maken, maar krijg steeds een atwoordapparaat en hierop wordt niet gereageerd, whatsapp, bellen maar geen contact.

Nu ben ik vanaf de bestelling ruim 3 maanden verder en ik heb nog steeds niets.

in de kpn app staat:

Jouw adres staat in op de planning (gedaan)

Start voorbereiding glasvezel (gedaan)

Glasvezel in je straat (niet gedaan)

Glasvezelpunt in je woning (niet gedaan staat er maar het is wel gedaan)

Je bestelling 15 februari (gedaan)

Je pakket is bezorgd (ontvangen)

Jouw aansluitdatum (27 mei gedaan)

Apparatuur aansluiten vanaf dinsdag 27 mei (niet gedaan)

Ik ben het even helemaal kwijt en betreur deze slechte service van kpn, 

Als dit niet wordt opgelost dan stap ik over naar een andere provider.

Fred

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@FreddyWij . Welkom hier.

Dat klinkt allemaal wel erg verwarrend.  Ik zou hier ook niet vrolijk van worden.  Je bent hier bij de KPN Community. Hier helpen klanten elkaar.

Dit lijkt me meer een zaak voor de helpdesk.  Als ik jou was zou ik een terugbel afspraak inplannen zodat een collega die voor je kan uitzoeken en een duidelijke uitleg geven. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 5, 2025

Hoi ​@FreddyWij . Welkom hier.

Dat klinkt allemaal wel erg verwarrend.  Ik zou hier ook niet vrolijk van worden.  Je bent hier bij de KPN Community. Hier helpen klanten elkaar.

Dit lijkt me meer een zaak voor de helpdesk.  Als ik jou was zou ik een terugbel afspraak inplannen zodat een collega die voor je kan uitzoeken en een duidelijke uitleg geven.Â