Skip to main content
Beantwoord

Wanneer is mijn glasvezelaansluiting klaar?

• May 14, 2023
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

BenvD
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

goedemorgen,

Al weer enkele maanden geleden had ik gekeken wanneer glasvezel beschikbaar zou zijn. Toen stond er april/mei en ik heb me toen aangemeld. Nadat buiten de kabel de grond in is gegaan, zie hem ook nergens meer naar boven komen is de aanleg ineens naar augustus gegaan. Toen ik zojuist keek is de termijn naar december2023/januari2024 gegaan. Dat vind ik nogal een vertraging en erg jammer.

Beste antwoord door Anonymous

Zo werkt dat helaas @BenvD KPNNetwerk stelt de streefdata telkens bij.

Daar kan KPN, de provider, waar dit forum bij hoort, niets aan doen.

Bij KPNNetwerk kun je je inschrijven voor een gratis nieuwsbrief die je van de ontwikkelingen op de hoogte houdt.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 14, 2023

Vanwege de krapte op de arbeidsmarkt worden planningen continu gewijzigd. Helaas!

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 14, 2023

Ja, dat is bijna overal zo. Ik had ook vorig najaar al glasvezel moeten hebben. Maar er is nog niets. Er is een groot tekort aan personeel. Dus er zit niks anders op dan gewoon afwachten. 

• Antwoord
  • May 14, 2023

Zo werkt dat helaas @BenvD KPNNetwerk stelt de streefdata telkens bij.

Daar kan KPN, de provider, waar dit forum bij hoort, niets aan doen.

Bij KPNNetwerk kun je je inschrijven voor een gratis nieuwsbrief die je van de ontwikkelingen op de hoogte houdt.

Succes.

Â