Skip to main content

Nu heb ik vorige week een uur met een medewerker van kpn aan de lijn gezeten  en Heen en weer gelopen en gebeld, vandaag zou ik terug gebeld worden want er moet een monteur komen om het op te lossen.

14.00 uur nog niet terug gebeld , dan zelf maar bellen, man weet van niets kan alleen bij de hand doen en me aangeven er mag geen monteur ingepland worden.Ivm Corona 

ik hoef zijn hand niet vast te houden het probleem moet opgelost worden WiFi valt continue weg.

mag wel elke maand betalen, toch?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Henri heel boos, welkom op het forum!
Inmiddels zijn we natuurlijk al even verder. Is het nog gelukt een afspraak te maken met een monteur? Heb je nog steeds problemen met je wifi?
Zou je onze online wifimanager eens willen proberen? Overigens staan hier nog wat tips om problemen met WiFi op te lossen!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is. Anders hoor ik het graag!


Goede morgen Thomas, ik zie nu jou mail pas.

wederom geprobeerd om de wifimanager op te starten echter geeft hij aan dat er geen thuisproducten zijn gekoppeld.

deze wel gekoppeld graag zou ik zoals aangegeven na telefoon gesprek met kpn dat er echt een monteur moest komen deze dan ook graag ontvangen, mogelijk dat het dan wel opgelost wordt. Na afspraak kan hij elke dag komen zorgen wij dat er in ieder geval iemand thuis is.

met vriendelijke groet,

Henri


Er lijkt iets niet helemaal goed te gaan met de wifimanager bij sommige gebruikers.
Kun je de volgende stappen eens doorlopen?

Workaround om produkt te ontkoppelen om zo de mismatch in het KPN ID op te lossen:

1. Ga naar MijnKPN met een webbrowser (op een pc / laptop / mobiele telefoon; gebruik de MijnKPN-app niet).
2. Log in met uw KPN-ID.
3. Ga naar het tabblad “Producten”.
4. Klik onderaan op de link “Ontkoppel product” (deze link wordt niet weergegeven in de app, alleen in een browser).
5. “Uw gekoppelde producten” moet uw mobiele nummer tonen.
6. Klik op de link "Product ontkoppelen" onder het mobiele nummer.
7. Klik op de "X" om de verbinding met het mobiele nummer te verbreken.
8. Sluit vervolgens op dezelfde pagina het mobiele nummer opnieuw aan (de klant heeft de code nodig die naar de mobiele telefoon wordt verzonden).
9. Ga na het opnieuw verbinden naar het tabblad Profiel.
10. Klik op de knop "Uitloggen".
11. Log opnieuw in op MijnKPN en controleer of de gegevens voor het mobiele nummer nu worden weergegeven.

Probeer vervolgens een uur later de wifimanager nog eens te doorlopen.