Skip to main content

Op 29 december staat er afspraak gepland. Tot op heden heb ik het installatie pakket nog niet ontvangen. Wanneer kan ik het pakket verwachten? Gezien de drukte bij post wordt het wat kortdag. 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @gwjsangers ,

Vaak pas enkele dagen voor de oplevering. 


Hier kwam het pakket 3 dagen voor levering pas binnen.. 


Dan mogen ze het pakket wel snel op de post doen. Ik heb pas 10 dagen op een pakket zitten wachten.  


Gaat vast goed komen..

 


Als het installatiepakket nog niet bezorgd is op het moment dat de monteur start met de werkzaamheden dan zal deze vanuit zijn voorraad in de bus het modem en maximaal 1x tv kunnen leveren en aansluiten. Eventueel kan deze indien nodig tegen meerwerkkosten wel aansluitingen realiseren voor eventuele extra tv's.

Ik had laatst bijvoorbeeld een installatie die sneller gepland stond dan dat PostNL het pakket kon leveren (zondag besteld, woensdag geïnstalleerd), op dat moment met de werkvoorraad in de bus de installatie uitgevoerd. 


Als het installatiepakket nog niet bezorgd is op het moment dat de monteur start met de werkzaamheden dan zal deze vanuit zijn voorraad in de bus het modem en maximaal 1x tv kunnen leveren en aansluiten. Eventueel kan deze indien nodig tegen meerwerkkosten wel aansluitingen realiseren voor eventuele extra tv's.

Ik had laatst bijvoorbeeld een installatie die sneller gepland stond dan dat PostNL het pakket kon leveren (zondag besteld, woensdag geïnstalleerd), op dat moment met de werkvoorraad in de bus de installatie uitgevoerd. 

Bij de bestel status staat al enige tijd “overstap wordt geregeld”

Gaat dit wel goed?


Hou maar rekening met 24, 27 of 28 december. 

Ik begrijp jouw ongerustheid, maar is niet persé nodig. 

Zie ook de reactie van de KPN monteur NHendriks : 

 

Als het installatiepakket nog niet bezorgd is op het moment dat de monteur start met de werkzaamheden dan zal deze vanuit zijn voorraad in de bus het modem en maximaal 1x tv kunnen leveren en aansluiten. Eventueel kan deze indien nodig tegen meerwerkkosten wel aansluitingen realiseren voor eventuele extra tv's.