Skip to main content

Wij ook, zouden vanaf augustus bij kpn zitten, gisteren nog gebeld : vandaag zal ik een smsje ontvangen om de modem te installeren,  DUS NIET. Heb er geen zin meer in, van de kast naar de muur😡😡😡😡😡

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Boutrid. Welkom op het KPN Forum! Ik heb jouw bericht afgesplitst en een eigen topic voor je aangemaakt. Wat vervelend dat je nog geen gebruik kan maken van onze diensten. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), dan kunnen mijn collega's dit gelijk voor jou uitzoeken of eventueel intern doorzetten naar een achterliggende afdeling om verder te laten uitzoeken. Als je wil dat wij dit voor je gaan uitzoeken wil ik je vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan.  


Zo vaak gebeld en nog steeds niks.


Profiel ingevuld 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik lees in onze systemen terug dat mijn collega's gisteren geprobeerd hebben om telefonisch contact met jou op te nemen. Helaas kregen ze gelijk een in gesprektoon te horen. Er is daarnaast ook een mail verstuurd waarin wordt aangegeven dat we jou niet konden bereiken. Helaas heb ik zelf niet de mogelijkheid om jou verder te helpen hierin. Ik heb dit daarom opnieuw doorgezet naar een achterliggende afdeling om verder uit te laten zoeken en zo snel mogelijk te verhelpen.