Skip to main content

Hoi vorige week is mijn abonnement in gegaan maar heb nog niets vernomen wanneer ik mijn welkomstcadeau krijg is een Microsoft surf 2 go heb nog geen mail ofzo ontvangen.

 

Met vriendelijke groet Bianca

Hallo @Femily2003 , geduld, dat soort zaken hebben tijd nodig.

 


Heb ik zou alleen wel een beetje een idee hebben hoe lang het duurt ongeveer😊😊


Sowieso moet eerst de annuleringsperiode voorbij zijn. Anders zou u na het ontvangen van het speelgoed het abonnement kunnen annuleren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. 


Sowieso moet eerst de annuleringsperiode voorbij zijn. Anders zou u na het ontvangen van het speelgoed het abonnement kunnen annuleren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Dat hangt er vanaf. Ik zie steeds vaker het volgende in de actievoorwaarden staan:

  • Jouw abonnement wordt geactiveerd.
  • Het actieproduct wordt naar je verzonden

Maar dan ook het volgende:

  • Indien je het abonnement binnen de bedenktijd annuleert, vervalt jouw recht op het welkomstcadeau en dien je het apparaat, onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren aan KPN. In geval van schade of defect aan het apparaat, behoudt KPN het recht om de kosten voor het repareren ervan achteraf bij je in rekening te brengen.

Tot slot de volgende opmerking, hopelijk is dit niet voor @Femily2003 van toepassing

  • Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare apparaten is beperkt. Wanneer deze niet meer leverbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.

Sowieso moet eerst de annuleringsperiode voorbij zijn. Anders zou u na het ontvangen van het speelgoed het abonnement kunnen annuleren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. 

Dat hangt er vanaf. Ik zie steeds vaker het volgende in de actievoorwaarden staan:

  • Jouw abonnement wordt geactiveerd.
  • Het actieproduct wordt naar je verzonden

Maar dan ook het volgende:

  • Indien je het abonnement binnen de bedenktijd annuleert, vervalt jouw recht op het welkomstcadeau en dien je het apparaat, onbeschadigd en in originele verpakking te retourneren aan KPN. In geval van schade of defect aan het apparaat, behoudt KPN het recht om de kosten voor het repareren ervan achteraf bij je in rekening te brengen.

Tot slot de volgende opmerking, hopelijk is dit niet voor @Femily2003 van toepassing

  • Voor deze actie geldt op = op. Het aantal beschikbare apparaten is beperkt. Wanneer deze niet meer leverbaar zijn, zal het actieaanbod komen te vervallen.

Hij is geactiveerd op denk ik persoonlijk niet omdat de actie nadat ik hem heb afgesloten nog verlengt is geworden maar ik wacht even af we zijn niet van plan om weg te gaan zijn zeer tevreden met kpn ik ga het in de gaten houden


Hi @Femily2003, welkom op het KPN Forum! Heel erg leuk om te lezen dat jullie zeer tevreden zijn met ons! :blush:

Wat JanD aangeeft klopt: het heeft tijd nodig! :wink:
Zodra jouw verbinding actief is, geven wij een seintje door aan onze partner die de verzending van het welkomstcadeau in orde maakt! Zodra zij alles in orde hebben gemaakt, krijg je de Track and Trace code van PostNL per e-mail. De Microsoft surf 2 go zijn nog niet op, dus ik ga er vanuit dat jij het binnen een week na activering van het abonnement kunt verwachten. 

Mocht je na een week geen Track and Trace code ontvangen hebben, neem dan contact op met onze partner, Sidekix. Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).


Ik heb op 13 september 2021 een abonnement aangeschaft waarbij Welkomstcadeau Microsoft Surface Go 2 aan ons belooft is. Wanneer kunnen wij die verwachten? 


Goedemiddag @Wani! Zie mijn antwoord! :wink: