Skip to main content

KPN wanneer kan ik mijn Nokia tablet verwachten?. 15 november aansluiting actief en daarna niets meer van jullie vernomen, terwijl 14 dagen retour periode bijna is verlopen.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic gemaakt origineel topic]

Hallo KPN?, Wanneer gaan jullie antwoorden?, Want heb nu al spijt dat ik over gestapt ben 


Goedemiddag @Ilonka76, welkom op het KPN forum. Het forum is eerst en vooral en plek waar klanten worden geholpen door andere KPN klanten. Mocht er geen antwoord komen vanuit de community dan springen moderators bij om een vraag te beantwoorden. Het kan voorkomen, dat door drukte qua topics, je niet direct van een KPN moderator een antwoord krijgt, in verband met drukte. Dan is er gelukkig wel gewoon de KPN klantenservice waar je direct in gesprek kunt gaan met een medewerker. 

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).


KPN, bij wie heb ik nu een abonnement afgesloten?, Laatste keer dat ik de factuur kreeg stond daar echt KPN en geen sidekix.

Of jullie gaan een antwoordt geven of mijn opzegging is einde deze week bij jullie binnen.


Je bent bij ons een abonnement, dat klopt. De verzending van het welkomscadeau regelt Sidekix voor ons. Bij hen kun je dus alle informatie krijgen over jouw langverwachte cadeau. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).