Skip to main content

beste heren , 

Ik heb half aug een nieuw abonnement aangevraagd bij KPN , ik zat bij ziggo .

Het nieuwe abonnement hield in dat er glasvezel zou worden geinstaleert in mijn appartement.

Ik kreeg van KPN al snel bevestiging dat dit op mijn adres geen probleem was , want de kabel lag al voor de voordeur . Nog geen week later kreeg ik de modem en installatiepakket van KPN . Ik zou eerdaags gebeld worden door KPN voor het maken van een afspraak . Een paar dagen later werd ik gebeld , afspraak gemaakt , betreffende  dag de middag vrij gevraagd van werk , gewacht en monteur niet geweest , gebeld en ze gingen er een notitie van maken . tevens gevraagd om een nieuwe afspraak te maken maar daarvoor zouden ze mij weer bellen.

Die kwam er maar niet dus een week maar eens gebeld , ze zouden mij op de lijst zetten , nog een week gewacht en ook na weer een belletje op de lijst gezet , nee ze konden mij  wel doorverbinden met de aannemer maar geen tel achterlaten . 

Hoe moeilijk kan het zijn om effe klant door te geven dat de afspraak niet doorgaat ?. Ik snap niet dat KPN in zee gaat met een aannemer die zijn afspraken niet nakomt , niets laat weten en al met zoveel klachten door mag gaan ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Heeft iemand een idee hoe ik dit nog moet gaan aanpakken , word er een beetje moedeloos van 

Ha @ozzieworld, welkom! Heel vervelend dat je hier tegenaan loopt! In principe is het inderdaad zo dat de aannemer de afspraken regelt. Hier kunnen wij als KPN helaas niets aan doen. Mijn advies zou dus zijn om toch nog eens contact met KPN Netwerk op te nemen. Hopelijk wordt het alsnog snel voor je in orde gemaakt!