Skip to main content

Beste kpn

vanaf zondag geen tv internet niks. 
maandag 45 min aan de de telefoon gehangen vanuit mijn werk. Ik zou een nieuwe experiabox krijgen met spoed omdat onze stuk is en op oranje blijft staan lampje power. 
 

nou zou ik een e-mail krijgen ter bevestiging 

Niet ontvangen van jullie. 
 

Wij zijn al jaren bij jullie vindt dit niet echt netjes ook krijg je alles als antwoord online vindt u de oplossing! 
 

graag wil ik weten wanneer de nieuwe box komt? 
is toch niet oké om niks te kunnen zien wanneer hoe laat de nieuwe geleverd wordt en geen e-mail ontvangt ter bevestiging. Weet niet eens of die opgestuurd is naar ons! 

Hoi @Cth, welkom op het forum. Je hebt al een aantal dagen geen verbinding begrijp ik! Heb je al opnieuw gebeld (0800-0402) om te kijken of daar meer verteld kon worden over het nieuwe modem?

Meestal wordt het bij een servicepunt bij je in de buurt afgeleverd, waar je het oude modem direct kunt inleveren. Dat is vaak de eerstvolgende werkdag na 14.30. Dat zou gisteren dan al geweest kunnen zijn dus, maar dan helpt het wel als je weet waar dat is.

Er staan geen gegevens op je forumprofiel, daardoor kan ik er op dit moment ook niet meer over zeggen. Als het telefonisch nu niet is gelukt kan je je profiel hier volledig invullen en een seintje geven, dan kunnen wij ook meekijken.


Heb je onze hulp hier op het KPN Forum nog nodig @Cth