Skip to main content

Er worden plannen gemaakt om in mijn wijk glasvezel aan te leggen maar aan welk tijdbestek moet ik denken? Maanden, jaren? Als ik op het KPN Netwerk kijk zie ik alleen dat ze bezig zijn met plannen. Dus mijn vraag is, hoe lang duurt het nog voordat ik over glasvezel kan beschikken? Mijn postcode is ******, huisnummer **. 

 

Met vriendelijke groet,

Paul Meijnckens.

 

Admin: adresgegevens verwijderd 

Dat weet niemand. En als er wel een datum zou zijn, dan schuift die datum nog 100 keer op. Dus wat weet u daar aan? Niets. Hier zijn ze al vanaf 2018 bezig. En ik heb het nog niet. Ga er niet op zitten wachten. Want dan duurt het heel lang.


je prive info staat nu openbaar ik raad je aan om dit weg te halen


Hallo @Paul Meijnckens bij www.kpnnetwerk.nl kun je je abonneren op een gratis nieuwsbrief, dan word je als eerste op de hoogte gesteld van de status op jouw adres.

Succes.


je prive info staat nu openbaar ik raad je aan om dit weg te halen

Waar doe ik dit?


Hoeft niet meer Paul. Een KPN medewerker heeft er al sterretjes van gemaakt. Uw adresgegevens kunt u invullen op uw profiel:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Dat is alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. 


Hoeft niet meer Paul. Een KPN medewerker heeft er al sterretjes van gemaakt. Uw adresgegevens kunt u invullen op uw profiel:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Dat is alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. 

Hallo @Nick83 altijd als ik privégegevens in een topic zie staan, klik ik om de omelden]-knop, vroeger heette dat de orapporteer]-knop.

Daar wordt door het moderatie-team vrijwel real-time op gereageerd.

 


Hallo @Paul Meijnckens bij www.kpnnetwerk.nl kun je je abonneren op een gratis nieuwsbrief, dan word je als eerste op de hoogte gesteld van de status op jouw adres.

Succes.

Hallo @JanD, dit heb ik ongeveer een jaar geleden al gedaan maar ik heb tot op heden nog geen enkele mail ontvangen. Daarom probeerde ik het maar eens via het forum. Het wordt dus afwachten ben ik bang. 
 

Groet. 


Hallo @Paul Meijnckens als je geen mail hebt gehad, is er door KPNNetwerk blijkbaar nog niets te melden en is het dus inderdaad afwachten.

Â