Skip to main content

Hoi, ik probeer al de hele tijd te achterhalen of er glasvezel beschikbaar is via de postcodecheck op kpnnetwerk.nl daar staat dat er glasvezel internet mogelijk is.. als ik dan naar de website van kpn ga dan staat er dat er geen glasvezel op mijn adres beschikbaar is? Ik zag al wel mensen met oranje hesjes rondlopen die de hele straat aan het openhalen zijn (volgens mij voor een glasvezelverbinding). Hoe zit het nou? via internet vergelijk websites staat dat er glasvezel mogelijk beschikbaar is. Zie: https://overstappenvanprovider.nl/postcodecheck-internet/kpn-glasvezel-snelheid/ . Kunnen jullie mij vertellen wanneer er glasvezelinternet bij mij komt

gr.

sjors

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hallo @Sjon1989 als er staat dat glasvezel beschikbaar is en je een provider kunt kiezen, dan even KPN, de provider bellen via 0800 0402 en vragen om een migratie van koper naar glas

Succes


Hallo @Sjon1989, zonder gegevens is het voor mij lastig te achterhalen in welke woonplaats jij woont en wat de status is qua aanleg en beschikbaarheid van het glasvezelnetwerk. As je jouw profiel voorziet van gegevens, kan ik daarna jou vast informeren.