Skip to main content

 Beste KPN 

Op 6 maart 2023 hebben wij een aansluting met glasvezel volgens ons nieuwe KPN contract. Wij hebben dit reeds op 26 november 2022 met KPN afgesloten. U heeft dus voldoende tijd gehad om een planning te maken voor het aansluiten van genoemd adres. De kabel zit momenteel nog steeds tegen onze de gevel. Onze huidige provider loopt nog steeds.

Kunt u ons een aansluiten op de oude KPN kabel en daarmee tegemoet komen aan het lange wachten.  Anders loopt ons dure contract bij onze huidige provider onnodig langer door. Ik verneem tot op heden niets van u.

Graag krijg ik reactie wat in de wacht staan bij het call center is niet fijn voor de klant, of de chat bot die niets begrijpt.

Verneem graag een oplossing.

Hallo @H71 via www.kpnnetwerk.nl kun je de status van de aansluiting zien via postcode/huisnummer.

Als je huidige provider geen kabelboer is maar ook een leverancier via koper, kan je abo bij KPN ook gewoon over koper totdast je gemigreerd wordt naar glas.

Morgen onder werktijd even gratis bellen met 0800 0402.

Succes.

 

 


Beste KPN,

datum 14-4-2023

Ik kan niet terugmailen naar No reply mails van KPN. Ik kan enkel hier mijn reactie kwijt.

In navolging op mijn vorige bijdrage het volgende:

  • KPN heeft contract klant d.d. 26 november 2022 eenzijdig en onomkeerbaar beëindigd op 11 april 2023. 
  • Op 12 april wilde klant dit herstellen. Het contract kon niet meer hersteld worden, klant moest een nieuw financieel minder gunstig contract afsluiten met de toezegging dat ik het verschil terug krijg van 180 euro en tevens 25 euro aansluitkosten. 
  • Klant werd telefonisch bevestigd dat het verschil bedrag van 205 euro in de mail schriftelijk bevestigd zou worden. Dit is tot op heden niet gebeurd. 
  • Op 12 april en 14 april naar KPN winkel geweest. Wederom contract op 14 april beëindigd met doel om een nieuw contract te sluiten op koperleiding. Dit lukte ook niet. Koper gaat van locatie af.
  • Op 14 april wederom nieuw contract afgesloten voor glasvezel.
  • Sta nu ingepland voor 15 mei 2023 met een aansluiting op glasvezel
  • Op  6 maart 2023 zou klant aangesloten worden op glasvezel
  • De datum van 6 maart 2023 was KPN al bekend op 26 november 2022
  • Ik verwacht echt dat ik hier kan terugkoppelen dat ik uiterlijk aangesloten ben op 15 mei 2023
  • Mijn kosten bij mijn huidige provider verschil 30 euro per maand lopen gewoon door.

Wordt vervolgd...

 

Beste KPN 

Op 6 maart 2023 hebben wij een aansluting met glasvezel volgens ons nieuwe KPN contract. Wij hebben dit reeds op 26 november 2022 met KPN afgesloten. U heeft dus voldoende tijd gehad om een planning te maken voor het aansluiten van genoemd adres. De kabel zit momenteel nog steeds tegen onze de gevel. Onze huidige provider loopt nog steeds.

Kunt u ons een aansluiten op de oude KPN kabel en daarmee tegemoet komen aan het lange wachten.  Anders loopt ons dure contract bij onze huidige provider onnodig langer door. Ik verneem tot op heden niets van u.

Graag krijg ik reactie wat in de wacht staan bij het call center is niet fijn voor de klant, of de chat bot die niets begrijpt.

Verneem graag een oplossing.

 


Wat een rotsituatie @H71 ☹️

De aanleg van het glasvezelnetwerk kunnen we als ‘KPN de internetprovider’ niet bespoedigen omdat we dit zelf niet doen, maar ik kijk wel graag even wat er precies gaande is met het kopernetwerk. Of is dat al duidelijk en is je al verteld dat het echt niet meer mogelijk gaat zijn?

Ik kijk hoer dan ook graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Beste KPN,

datum 15-05-2023

Zoals beloofd het vervolg.

  • Eind april werd ik gebeld door KPN netwerk met de mededeling dat de glasvezelkabel wordt aangelegd per 8 mei 2023
  • Op 8 mei is de glasvezel kabel daadwerkelijk aangelegd
  • Op 8 mei werd aangegeven dat wij een bericht krijgen van KPN over het opsturen van het pakket met onder meer de modem etc
  • Op 10 mei naar de KPN winkel. Medewerker alles is in orde u krijgt deze week een mail.
  • Op 12 mei gebeld met KPN. In het systeem KPN stond datum gereed 8 mei 202vandaar dat er geen mail / pakket werd verstuurd.
  • Op 13 mei pakket ontvangen en zelf aangesloten.

We wachten nu de compensatie  van de hogere kosten van de oude provider van 30 euro meer vanaf 6 maart 2023 tot en met 13 mei 2023. In totaal 73 euro hoger oude provider en de toegezegde 205 euro, maakt in totaal een compensatie van 278 euro.

Hopelijk gaat dit financieel ook naar wens worden afgewikkeld…..

 

Beste KPN,

datum 14-4-2023

Ik kan niet terugmailen naar No reply mails van KPN. Ik kan enkel hier mijn reactie kwijt.

In navolging op mijn vorige bijdrage het volgende:

  • KPN heeft contract klant d.d. 26 november 2022 eenzijdig en onomkeerbaar beëindigd op 11 april 2023. 
  • Op 12 april wilde klant dit herstellen. Het contract kon niet meer hersteld worden, klant moest een nieuw financieel minder gunstig contract afsluiten met de toezegging dat ik het verschil terug krijg van 180 euro en tevens 25 euro aansluitkosten. 
  • Klant werd telefonisch bevestigd dat het verschil bedrag van 205 euro in de mail schriftelijk bevestigd zou worden. Dit is tot op heden niet gebeurd. 
  • Op 12 april en 14 april naar KPN winkel geweest. Wederom contract op 14 april beëindigd met doel om een nieuw contract te sluiten op koperleiding. Dit lukte ook niet. Koper gaat van locatie af.
  • Op 14 april wederom nieuw contract afgesloten voor glasvezel.
  • Sta nu ingepland voor 15 mei 2023 met een aansluiting op glasvezel
  • Op  6 maart 2023 zou klant aangesloten worden op glasvezel
  • De datum van 6 maart 2023 was KPN al bekend op 26 november 2022
  • Ik verwacht echt dat ik hier kan terugkoppelen dat ik uiterlijk aangesloten ben op 15 mei 2023
  • Mijn kosten bij mijn huidige provider verschil 30 euro per maand lopen gewoon door.

Wordt vervolgd...

 

Beste KPN 

Op 6 maart 2023 hebben wij een aansluting met glasvezel volgens ons nieuwe KPN contract. Wij hebben dit reeds op 26 november 2022 met KPN afgesloten. U heeft dus voldoende tijd gehad om een planning te maken voor het aansluiten van genoemd adres. De kabel zit momenteel nog steeds tegen onze de gevel. Onze huidige provider loopt nog steeds.

Kunt u ons een aansluiten op de oude KPN kabel en daarmee tegemoet komen aan het lange wachten.  Anders loopt ons dure contract bij onze huidige provider onnodig langer door. Ik verneem tot op heden niets van u.

Graag krijg ik reactie wat in de wacht staan bij het call center is niet fijn voor de klant, of de chat bot die niets begrijpt.

Verneem graag een oplossing.