Skip to main content

Beste,

Wij hebben een glasvezelaansluiting in onze nieuwbouwwoning. Helaas hebben ze bij het aanleggen van de NUTS de glasvezel kabel geraakt in onze tuin 2,5 week geleden. Hier hebben ze toen een melding van gemaakt bij jullie maar helaas hebben jullie deze nog steeds niet gerepareerd. Er zit nu dus al 2,5 week een diep gat in onze tuin en ik ben bang dat onze kleine kinderen hier in zullen vallen. Ik heb al gebeld maar er kon niks gezegd worden. De Ziggo kabel is door de nuts toen ook geraakt en die is meteen die dag gerepareerd. Dit is natuurlijk een top service van Ziggo! Misschien moet ik maar naar hun overstappen?

Mijn vraag is dus wanneer jullie nu eindelijk langs komen om dit te repareren? Dan kunnen mijn kinderen weer veilig buiten spelen.

Met vriendelijke groet,

Goede vraag, @Osgar. Kan me voorstellen dat je dit graag zo snel mogelijk hersteld wilt hebben. Ik zie dat je adresgegevens hebt ingevuld, fijn. Daarmee zie ik dat je geen klant bent van KPN. Betekent dat ik heel inhoudelijk niets voor je kan doen. Immers zijn wij het forum van de provider KPN. En het herstellen van de kabel wordt gedaan door KPN Netwerk. Wel heb ik hierover een signaal kunnen doorgeven. Dus hopelijk wordt er nu snel contact met je opgenomen en dit hersteld.Â