Skip to main content

Hallo,

Afgelopen vrijdag is mijn FTU geplaatst maar wanneer komen jullie langs om de NT te installeren?

NT word pas geplaatst als er een diens op de glasvezel word afgesloten, Dat FTU geplaatst is wil ook nog niet zeggen dat hele lijn klaar voor gebruik is, Zit zelf in Ede in het zelfde tracé wel een FTU maar weet ook dat in de centrale de lijnen nog niet gekoppeld zijn en dus een NT weinig zin heeft, Zonder licht doet hij niks.

vaak na plaatsen van FTU  ( HASsen ) kan er nog een week of 2 overheen gaan voordat de vezel daadwerkwlijk gebruiksklaar is.


Hallo @Raymond de Laat, welkom!

Wat @LaurensZalm zegt, klopt helemaal:

NT word pas geplaatst als er een diens op de glasvezel word afgesloten, Dat FTU geplaatst is wil ook nog niet zeggen dat hele lijn klaar voor gebruik is, Zit zelf in Ede in het zelfde tracé wel een FTU maar weet ook dat in de centrale de lijnen nog niet gekoppeld zijn en dus een NT weinig zin heeft, Zonder licht doet hij niks.

vaak na plaatsen van FTU  ( HASsen ) kan er nog een week of 2 overheen gaan voordat de vezel daadwerkwlijk gebruiksklaar is.

Een toevoeging: De NT wordt geplaatst door een KPN monteur. Dat gebeurt als je een nieuw KPN abonnement afsluit. Of als je van drager wisselt. Als het zover is, krijg je van ons een uitnodiging voor het maken van een afspraak.


Ja, leuk allemaal maar ik meen me te herinneren dat ik verder niks hoefde te doen dus laat ik het anders formuleren… Wanneer kan ik mijn *** glasvezel gaan gebruiken!? Nul info hierover…

 

*Admin: bericht aangepast ivm taalgebruik


Ahhhhh… mooi… nu werkt m’n koper netwerk opeens ook niet meer. Goh…


Ja, leuk allemaal maar ik meen me te herinneren dat ik verder niks hoefde te doen dus laat ik het anders formuleren… Wanneer kan ik mijn *** glasvezel gaan gebruiken!? Nul info hierover…

Je hoeft ook niks te doen..

Mocht je meer info willen weten kan je altijd contact leggen met KPN netwerk op 088-0063744

Overigens schelden gaat echt niet tot een sneller of beter geformeerd antwoord leiden, veelal andere klanten en enkele KPn medewerkers proberen je hier gewoon zo goed mogelijk te informeren over het traject, dit kan ook zonder "Fucking".

Nul info ?

Tijdens aanleg traject zijn er brieven gekomen en een verwachte realisatiedatum gecommuniceerd via een webcast die dan georganiseerd zou zijn. 

Ik snap dat het overweldigend kan zijn allemaal en dat je er wellicht vragen over kan hebben maar dat kan ook op een beschaafde manier.. 

Als mensen scheldend tegenover je staan ben jij dan meer of minder bereidwillig een antwoord te geven ? Iets met normen en waarden ofzo.

Nogmaals mocht je meer willen weten kan KPN als provider je niet meer vertellen dan je al gecommuniceerd zal zijn..  voor een wellicht exactere datum kan je  contact leggen met KPN netwerk die het beheer en aanleg traject in beheer hebben, Advies doe dit zonder schelden..

Â