Skip to main content

ik heb bericht gehad van KPN net zie

Geachte heer/mevrouw Hermens,

Onze werkzaamheden zitten erop. Uw woning heeft nu een glasvezelaansluiting. Hebt u al bericht ontvangen van uw provider over het gebruikmaken van uw glasvezelverbinding? Dan hoeft u niets meer te doen. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met uw provider.

mijn vraag is wanner komt KPN mijn aansluiting voor het modem aanleggen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Hallo @Hermens , je kunt nu bij KPN, de provider, een verzoek tot migratie indienen of gewoon afwachten tot ze vanzelf een keer een afspraak met je maken.

 

 


Van harte welkom op ons forum @Hermens. 

Leuk dat jouw glasvezelaansluiting klaar is voor gebruik! Ik zie dat JanD je al op weg geholpen heeft. Ben je daarmee verder gekomen? Had je trouwens al een KPN abonnement, of ben je helemaal nieuw bij ons? Als je al een abonnement hebt, kan je deze en alle mogelijkheden altijd bekijken in MijnKPN. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.


hallo Alexandra,

ik heb al een KPN abonnement wil alleen een migratie van kopendraad naar glasvezel


hallo Alexandra,

ik heb al een KPN abonnement wil alleen een migratie van kopendraad naar glasvezel

@Hermens Top. Dan raad ik je aan om even in MijnKPN te kijken, of je bij jouw abonnement de mogelijkheid ziet om voor glasvezel te kiezen. Als je er niet uit komt, bel (0800-0402) of chat dan gerust met onze klantenservice. Mijn collega's daar helpen je dan direct om de overgang naar glasvezel in gang te zetten. 


het is al geregeld rond 23 november komt er een monteur langs


het is al geregeld rond 23 november komt er een monteur langs

Fijn, goed om te horen en dank voor de update!