Skip to main content

Goedendag,

Onze hele gemeente wordt glasvezel aangelegd door Delta.

Nu hebben wij geen contract met hun afgesloten waardoor de glasvezel op een rolletje ligt bij mijn voordeur. 

En nu was mijn vraag, waneer kunnen jullie dat aanbieden? 

Groet inouska

Hallo @Inouska via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/huisnummer zien of er glasvezel van KPN komt in jouw huis.

Zij zijn verantwoordelijk voor de infrastructuur, oftewel het aanleggen van glasvezel.

Dit forum is van KPN de provider.

Succes.

 


KPN Netwerk kan je inderdaad op de hoogte houden over de actuele stand van zaken @Inouska! Welkom op het forum en ik hoop dat we je snel van glasvezel kunnen voorzien!


Goedemorgen, het is alleen zo jammer dat ik verschillende antwoorden krijg.

En er wordt nu niet meer gereageerd op mijn vraag via pb hoe dat nou zit.

Bij de ene postcode check kan het niet en bij de andere check ook van kpn kan het weer wel. 

Dat eerst maar eens uitzoeken voor ik maar denk om over te stappen. 


Als je een gratis glaskastje kan krijgen laat het dan plaatsen, later kost het een smak geld als je alsnog glas via delta wilt.

Behalve op de site van KPN netwerk kan je ook op de site van Glaspoort kijken https://www.glaspoort.nl


Goedemorgen, het is alleen zo jammer dat ik verschillende antwoorden krijg.

En er wordt nu niet meer gereageerd op mijn vraag via pb hoe dat nou zit.

Bij de ene postcode check kan het niet en bij de andere check ook van kpn kan het weer wel. 

Dat eerst maar eens uitzoeken voor ik maar denk om over te stappen. 

Er is een check of KPN  hoe dan ook kan leveren, dit kan dus nog via het DSL netwerk zijn.

De link die eerder is geplaatst laat zien of er glasvezel aanwezig is of dat dit er komt en zo ja wanneer.

Een willekeurige postcode uit ons naburige dorp laat zien dat KPN daar nog geen plannen heeft. 

 

Via de website van de provider www.kpn.com kunt u controleren of kpn via koper kan leveren.

Datzelfde adres kan wel een koper verbinding krijgen maximaal 200Mb

 

Mogelijk is dat het verschil wat u bedoeld. De provider KPN zal mogelijk wel internet en tv kunnen leveren maar nog niet via glasvezel.


Dank jullie wel voor het advies. Ik ga er goed over denken wat ik wil. 

Fijne dag iedereen 🤗