Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt mijn aangevraagde simkaart?

• May 13, 2022
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

hoi ik heb een vraag ik heb maandag mijn nieuwe simkaart besteld maar ik heb hem nog steeds niet binnen terwijl er op de site staat dat het 3 werkdagen duurt? 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @maja4839, welkom hier. 

Je wacht dus nog op jouw simkaart. Dat is wel balen. Heb je nu helemaal geen mobiele diensten? Snelste weg is in ieder geval om even met 0800-0402 te bellen, dan kan mijn collega meteen meekijken. 

Wil je via deze weg geholpen worden, dan mag dat natuurlijk ook. Hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan kan ik meekijken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 13, 2022

Hoi @maja4839, welkom hier. 

Je wacht dus nog op jouw simkaart. Dat is wel balen. Heb je nu helemaal geen mobiele diensten? Snelste weg is in ieder geval om even met 0800-0402 te bellen, dan kan mijn collega meteen meekijken. 

Wil je via deze weg geholpen worden, dan mag dat natuurlijk ook. Hoor ik graag van je als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien. Dan kan ik meekijken.