Skip to main content

Hallo,

De monteur is langsgeweest om alles aan te sluiten op 14 juni. 

 

Ik had dan de vraag,

Wanneer komt mijn welkomstcadeau?

Dit gaat over de Smart TV

Dat had u aan de monteur kunnen vragen toch?

De tv word verzonden als het opzegtermijn verlopen is. Over 14 dagen dus.


Dat had u aan de monteur kunnen vragen toch?

De tv word verzonden als het opzegtermijn verlopen is. Over 14 dagen dus.

Klopt,

Maar de monteur wist dat niet zeker.


Hoi @KpnNew. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat @Nick83 al het juiste antwoord heeft gegeven, waarvoor dank! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag!


Hallo @Vikash en @Nick83 , ik gaf dit weekend een soortgelijk antwoord aan een ander forumlid en werd 'teruggefloten' door een moderator, welke weet ik niet meer, dat dat van die 14dagen-regeling niet meer geldt.

 


@JanD Ik heb het even nagevraagd en je hebt gelijk. Het was eerder altijd 14 dagen, maar blijkbaar gaat het nu iets sneller.

Het welkomstcadeau wordt 1 werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

 

 


Beste KPN, zijn de voorwaarden met betrekking tot het welkomstcadeau (TV) gewijzigd? Ik heb sinds 20-12 een actief signaal, en abonnement, maar volgens de bestelling zou ik al een track & trace hebben moeten ontvangen.

Het is kort dag, maar wil graag weten of alles klopt en correct verloopt.

Hoor het graag.

Groet,

Willem


neem contact op met sidekick, contactinfo staat hierboven


Waarom is mijn vraag m.b.t.het welkomstcadeau verwijderd??


Waarom is mijn vraag m.b.t.het welkomstcadeau verwijderd??

Er is een eigen topic aan gemaakt voor jouw vraag.