Skip to main content

Hallo, ik heb op 4 of 5 september internet en tv besteld, op 5 september de bevestiging binnengekregen. Het abonnement start als het goed is 20 september, ik heb nog geen mail of sms ontvangen met de definitieve startdatum en levering van de apparatuur.

Mijn vraag is hoe lang dit normaal duurt en of er al meer informatie over is.

 

@JordiB  Hier kunt u de Bestelstatus Mobiel, TV, Internet & Bellen | KPN opvragen. Heeft u al een "mijn KPN" aangemaakt, dan kunt u het daar ook volgen.

Internet, TV & bellen bestelstatus opvragen

Je kunt makkelijk je bestelstatus volgen. Met KPN ID kan je je bestelling volgen. Koppel eerst je nieuwe bestelling aan je KPN ID. Dit kan gemakkelijk in MijnKPN.

  • Bekijken wanneer je pakket wordt geleverd.
  • Online afspraak met de installatiemonteur maken of verzetten.
  • De aansluitdatum van jouw pakket bekijken. Die datum kun je tot 1 dag voor de aansluiting zelf online wijzigen.

@JordiB  Hier kunt u de Bestelstatus Mobiel, TV, Internet & Bellen | KPN opvragen. Heeft u al een "mijn KPN" aangemaakt, dan kunt u het daar ook volgen.

Internet, TV & bellen bestelstatus opvragen

Je kunt makkelijk je bestelstatus volgen. Met KPN ID kan je je bestelling volgen. Koppel eerst je nieuwe bestelling aan je KPN ID. Dit kan gemakkelijk in MijnKPN.

  • Bekijken wanneer je pakket wordt geleverd.
  • Online afspraak met de installatiemonteur maken of verzetten.
  • De aansluitdatum van jouw pakket bekijken. Die datum kun je tot 1 dag voor de aansluiting zelf online wijzigen.

Bedankt voor de reactie, vergeten er in te zetten. Ik kan nergens een klantnummer terug vinden om hem toe te voegen aan mijn KPN ID. Niet in de mail of in het contract.


Bel anders met de klantenservice via 0800-0402, misschien dat er iets blijft "hangen" m.b.t. je bestelling ?

Apparatuur komt plusminus week van te voren dus zou deze week moeten komen.


Hoi @JordiB! Welkom op het KPN Forum en super leuk om te lezen dat je een abonnement bij ons hebt aangevraagd! 😊

In de bestelbevestiging geven wij het volgende aan over de startdatum van het abonnement:

Wij controleren nu of dit mogelijk is. U ontvangt nog een aparte e-mail van ons met extra informatie over uw bestelling. Hierin staat ook de definitieve startdatum van uw abonnement.

In de aparte e-mail (“Informatie over uw bestelling”) staat naast de definitieve startdatum van het abonnement, ook jouw klantnummer.

Is het intussen duidelijk geworden wanneer je abonnement start?


Hoi @JordiB! Welkom op het KPN Forum en super leuk om te lezen dat je een abonnement bij ons hebt aangevraagd! 😊

In de bestelbevestiging geven wij het volgende aan over de startdatum van het abonnement:

Wij controleren nu of dit mogelijk is. U ontvangt nog een aparte e-mail van ons met extra informatie over uw bestelling. Hierin staat ook de definitieve startdatum van uw abonnement.

In de aparte e-mail (“Informatie over uw bestelling”) staat naast de definitieve startdatum van het abonnement, ook jouw klantnummer.

Is het intussen duidelijk geworden wanneer je abonnement start?

Hoi,

Ik heb inmiddels gebeld en er was mij verteld dat mijn bestelling geannuleerd is. En pas in december geleverd kon worden, hierdoor heb ik mij bij een andere provider aangesloten en heb ik de apparatuur al binnen. Ik heb gisteren een mail gekregen dat mijn bestelling van kpn toch doorgaat met startdatum dus ik moet nu weer bellen om deze te annuleren.


Oh, pas in december? Dan snap ik dat je nu voor een andere provider gekozen hebt. Jammer voor ons!

Als de bestelling nog niet geannuleerd is, dan raad ik je zeker aan om dit alsnog te regelen. Dat kan inderdaad telefonisch of via een online formulier:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Bestelling annuleren
     

Wees er scherp op dat je een bevestiging van de annuleren moet ontvangen. Wie weet, tot ooit!