Echt niet normaal... Met stoom en kokend water moet de glasvezel hier in de wijk de grond in. Ik had het zelfs te doen met de mensen van SelectaInfra. Echter toen wist ik nog niet dat mijn koperleiding ADSL geraakt was door hun.
Sinds eind April nu al last van een instabiele verbinding, contact gehad met KPN, maar die komen met het standaard verhaal (Modem reset en we zien niets). Kortom geregeld een brakke verbinding, maar ja.. Glasvezel is er bijna en dan is alles opgelost.. DUS NIET...
In Juli gaan ze kabel naar binnen brengen in de meterkast, maaaaaaar... de verbinding is pas mogelijk in Augustus werd mij verteld.
Dus dan toch maar contact met KPN en weer een melding gemaakt van een slechte verbinding. En ik kreeg eindelijk een monteur over de vloer. En JA, onze vermoedens werden bevestigd, de koper kabel is beschadigd. Maar de monteur kont niets doen, omdat volgens het administratieve systeem staat dat er glasvezel mogelijk is... HOE DAN??? Laten zien waar de kabel buitenshuis lag. Moest van de monteur maar even bellen met klantenservice @KPN, om te zorgen dat ik met spoed aangesloten moest worden op glasvezel. Omdat ze koper niet meer repareren...
Maar je voelt hem al... Klantenservice kan mij niet helpen, eerste moment van aansluiten begin augustus voor hun... En daar sta je dan als klant. De KPN divisies onderling slopen de boel en de klant staat in de kou en mag wel de volle mep aan abonnementskosten betalen (Ruim 80 euro).
KPN en Kpnnetwerknl wanneer gaan jullie mij helpen??? Ook ik wil fantsoenlijk mijn werk kunnen doen.