Skip to main content

Wanneer krijg ik glasvezel :  abonnement al geregeld sinds  1-7-2022

@starok Wat zegt KPN Netwerk over de status van uw aansluiting op glasvezel? https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/vragen-mijn-status/


Hallo @starok ,

Is de glasvezel al naar binnen (de meterkast?) gebracht? 

Dat is namelijk de voorlaatste stap. 

 

Als dat is gebeurd, dan pas komt de provider KPN in beeld. 

Bel dan met 0800-0402 voor het maken van een afspraak. 

Als de glasvezel nog niet naar binnen is gebracht, dan niet KPN bellen.  

Dan kun je info vragen aan KPNNetwerk; 

 

 


Ja kabel licht er al ,tot aan de gevel draadje steek er uit, moet alleen nog naar binnen gebracht te worden en aan gesloten worden .

dus wanneer daar iets  mee gaat gebeuren is me ook een raadsel.

het duurt langer dan een abolement af sluiten ,die ik sinds 1-7-2022

dus wanneer dat gebeurt is me ook nog niet duidelijk .

 


Je wordt niet automatisch op glasvezel over gezet als je al een abonnement hebt, @starok. Wil je graag gebruik maken van glasvezel? Controleer dan eerst of dit op jouw adres al beschikbaar is. Dit kan via kpnnetwerk.nl. Is glasvezel beschikbaar? Dan kan je contact met ons opnemen om jouw abonnement over te zetten op glasvezel. Je kunt hiervoor bellen met het gratis nummer 0800 0402.


er staat we gaan graven in jouw straat ,  maar dat is al gebeurd .

schakelkast is ook al aan gesloten .

dus kwestie monteur draaitje aan sluiten huis in trekken kasje monteren internet aan zetten en klaar toch ?


er staat we gaan graven in jouw straat ,  maar dat is al gebeurd .

schakelkast is ook al aan gesloten .

dus kwestie monteur draaitje aan sluiten huis in trekken kasje monteren internet aan zetten en klaar toch ?

Ja ... zo simpel is het. Maar dat is wel een traject waar maanden overheen kunnen gaan. Misschien zijn ze bij u in de straat wel klaar met graven, maar zijn ze verderop nog bezig. Meestal maakt men eerst het graven in de hele wijk eerst af voordat men verder gaat met de volgende stap.