Skip to main content

Ik heb tot nu alleen nog maar zeer slechte ervaringen met afspraken proberen te maken over glasvezel inbreng in huis dat ligt niet aan kpn maar aan die verdomde Volker-Wessels die weer delegeert naar een ander bedrijf in leidschendam en vervolgens geen verantwoording neemt vooir dat bedrijf .

afspraken worden niet gemaakt of al helemaal niet nagekomen door VW .

Ik overweeg om zodra de minimum duur hier afgelopen is om dan toch weer naar ziggo terug te gaan juist door de imo onvoldoende prestatie van de huidige telefoonkabel waardoor het tv beeld regelmatig niet direkt funtioneert.

Ik heb de (waanzin) glasvezelwekker gezet ,maar hoor niks .

Mijn zoon woont hier even verderop en die krijgt verhalen van het komt in orde en we nemen kontakt op met uw vader .

Wat gebeurt er verder ?

Eh juist volkomen stilte helemaal niets .

Al mijn antennekabels heb ik helaas al verwijderd .

Nu toch echt spijt van .

Mede omdat  internetkwaliteit  onvoldoende is en af en toe zelfs hapert .

Dit ondanks het gebruik alle nieuwe bedrading vanaf de telefoonlijn naar het modem en verder ook de draden die bijgeleverd zijn bij het modem naar 2 aansluitpunten voor laptop of pc zonder tussenverbinding,dus rechtstreeks aan de laptops .

Waarvan er altijd maar een in gebruik is .

Kortom enige ergernis is er helaas wel.

WAAR BLIJFT MIJN GLASVEZEL volgens postcode en fysiek tot aan het gebouw aanwezig .

Wifi werkt redelijk op de tablet van mijn vrouw.

Maar ik wil het zelf niet aangezien draadverbinding beter is .

 

Admin: afgesplitst

Je moet gewoon geduld hebben en afwachten. Geen afspraak maken. Want dat haalt toch niks uit. 

Ik had hier ook vorig jaar nazomer al glasvezel moeten hebben. Er is nog niets. En de hele buurt niet. Ze komen er wel aan, ze zijn elders in de regio bezig.

Maar het loopt gewoon enorm uit. Je eigen daar druk over lopen maken is gewoon nutteloos. Heeft geen enkele zin.


Hier ligt alle kabelwerk al anderhalf jaar ruim

 


Hoi @wanderer . Welkom op het forum.

Erg jammer dat dit allemaal zo gaat. Als ik middelen had om hier in te bemiddelen had ik die nu direct ingezet. Maar dit speelt zich allemaal af in het aanleg domein en daar kunnen (en mogen) wij niet tussen zitten als provider zijnde :-(

Lees ik het goed dat nu je eerst op koper van ons bent gezet?


wat heet koper dat nog niet eens ,maar op een langzame telefoonlijn.


@wanderer : Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


gedaan

 


opnieuw gedaan


ok volgens mijn email inbox zou er net een antwoord gegeven zijn ,maar helaas niet

 


Hallo @wanderer in de betreffende mail staat vermoedelijk een link, als je daar op klikt zie je je antwoord, vemoedelijk in een privébericht van @Erwin_ aan jou.

Zorg wel dat je ingelogd bent anders kun je er niet bij.

 

 


volgens mij ben ik ingelogd ,of doe ik iets verkeerd?

 


Hallo @wanderer klik rechtsboven op je profielafbeelding, dan kom je in een submenu en zie je onderaan waarschijnlijk een 1 staan bij privéberichten, als je daar dan op klikt lees je de reactie van @Erwin_ 


nou sorry mensen ,maar dit werkt helemaal niet goed ik ben ingelogd en @JanD geen prive bericht gevonden staat op 0 helaas .

Maar als ik niet ingelogd ben dan kan ik ook niet reageren toch?

 


Dan ben ik wel benieuwd wat voor mail dat is geweest, kun je daar iets van plaatsen, met je eigen gegevens ‘weggepoetst’? @wanderer 


gewoon net als bij andere fora een mededeling van een reaktie op dit topic

 


Oké, duidelijk, je hebt dan in je profiel aangeklikt dat je een melding krijgt al er iemand binnen jouw topic reageert, zoals je nu ook een mail krijgt dat ik deze reactie geplaatst heb.

Als je dat vervelend of lastig vindt, kun je dat uiteraard ook uitvinken @wanderer 

 

 


nee hoor dat vind ik juist prettig


Kabel is al dik anderhalf jaar aanwezig tot maar verder niets ,

maak ik ook hier al maanden mee vwb aanleg van de glasvezelkabel .

Volker Wessels is een groot bedrijf wat zijn eigen gang gaat  en onderaannemers in dienst neemt met allemaal min of meer ongeschoolden .

Vaak de taal niet machtig ,en zeker geen vaklui wel beetje lui eerlijk gezegd .

ik ga echt hiermee verder maar dan op een andere mogelijk betere manier .

Helaas heb ik al een kpn abbonnement via de telefoonlijn .

Dat voldoet toch echt niet .misschien maar eens naar de consumentenbond of kassa gaan .

soms helpt dat .

Ik heb nu het gevoel dat ik ronduit besodemieterd word door KPN N(I)ETWERK

 

Admin: Topic samengevoegd met bestaand topic. 


Oké.


@Erwin krijg ik misschien nog antwoord ?


@Erwin krijg ik misschien nog antwoord ?

Hallo @wanderer het forum is geen chatdienst. Het kan 1 of meerdere dagen duren voordat je reactie krijgt. Alle berichten worden volgens het FiFo-principe afgewerkt.

 


Dat wist ik echt niet sorry .


Dat wist ik echt niet sorry .

Sorry zeggen is nergens voor nodig @wanderer , je hebt niks verkeerds gedaan.

 


Hoi @wanderer . Ik snap het niet helemaal. 

Je zit nu op ons kopernetwerk.  De haalbare snelheden zijn :

Actuele bitrate down

111 Mb/s

Actuele bitrate up

33 Mb/s

 

Dat zijn toch hele mooie snelheden om de periode tot er glasvezel is te overbruggen?

 


Waarom hapert dan af en toe het beeld op tv of start soms moeilijk .

De internetsnelheid lijkt me echt onvoldoende .

Alle kabels zijn hagelnieuw uit de doos van kpn .

en ik gebruik meestal maar een tv en een laptop en tablet van mijn vrouw .

Het is toch eigenlijk van de gekke dat die kabel er niet komt diverse buren hebben het hier wel al .

Helaas is er een die lijkt te weigeren boven mij in de flat .


Dat er iemand boven jou in de flat niet meedoet, lijkt me geen probleem. Een bewoner onder jou zou wel de boel kunnen tegenhouden. 
 

Voor de rest ga je hier op het forum vanuit KPN geen oplossing krijgen. Je zult eerst geduldig moeten wachten totdat je bericht krijgt vanuit het bedrijf dat de glasvezel aanlegt. En ja, dat kan maanden duren. Bij mij heeft het hele proces vanaf de eerste brief tot de aansluiting een kleine twee jaar geduurd.Â