Skip to main content

Ik heb tot nu alleen nog maar zeer slechte ervaringen met afspraken proberen te maken over glasvezel inbreng in huis dat ligt niet aan kpn maar aan die verdomde Volker-Wessels die weer delegeert naar een ander bedrijf in leidschendam en vervolgens geen verantwoording neemt vooir dat bedrijf .

afspraken worden niet gemaakt of al helemaal niet nagekomen door VW .

Ik overweeg om zodra de minimum duur hier afgelopen is om dan toch weer naar ziggo terug te gaan juist door de imo onvoldoende prestatie van de huidige telefoonkabel waardoor het tv beeld regelmatig niet direkt funtioneert.

Ik heb de (waanzin) glasvezelwekker gezet ,maar hoor niks .

Mijn zoon woont hier even verderop en die krijgt verhalen van het komt in orde en we nemen kontakt op met uw vader .

Wat gebeurt er verder ?

Eh juist volkomen stilte helemaal niets .

Al mijn antennekabels heb ik helaas al verwijderd .

Nu toch echt spijt van .

Mede omdat  internetkwaliteit  onvoldoende is en af en toe zelfs hapert .

Dit ondanks het gebruik alle nieuwe bedrading vanaf de telefoonlijn naar het modem en verder ook de draden die bijgeleverd zijn bij het modem naar 2 aansluitpunten voor laptop of pc zonder tussenverbinding,dus rechtstreeks aan de laptops .

Waarvan er altijd maar een in gebruik is .

Kortom enige ergernis is er helaas wel.

WAAR BLIJFT MIJN GLASVEZEL volgens postcode en fysiek tot aan het gebouw aanwezig .

Wifi werkt redelijk op de tablet van mijn vrouw.

Maar ik wil het zelf niet aangezien draadverbinding beter is .

 

Admin: afgesplitst

Met die snelheid behoor je natuurlijk probleemloos te kunnen werken.  Mijn max is 36 en heb nooit problemen.  Lijkt me dus verstandig om te kijken wat er aan de hand is. Hoe ziet jouw netwerk er uit?


Dat is wel erg lang ook .

Jammer


Wat glasvezel betreft kan ik geen voorspelling doen.  Dat is, zoals @Noordzee  aangeeft, iets dat bij kpnnetwerk ligt. 

Maar met die gemeten snelheid zou je nu al zorgeloos moeten kunnen internetten en tv kijken.  Ik denk dan eerder aan een slechte wifi verbinding.

Waar staat jouw router/experiabox? En zitten daar ook versterkers op aangesloten? 


eerder heb ik dacht ik al vermeld dat ik geen wifi gebruik maar bedraad internet , bedraad is altijd veel beter en storingvrij en alle kabels zijn pas nieuw uit het kpnpakket  .

Dus wifi is geen onderwerp hier.

Maar doet het wel .

TV via wifi ga ik niet proberen ook juist daar zit de draad aan .

Het af en toe storen van het beeld is echt een oorzaak van te slecht internet.

IK geef het echt wel een jaar ,maar dan moet toch echt die beloofde verbetering er zijn .

Aan de verbindingen hier ligt het niet .

Ieder apparaat is rechtstreeks met een eigen kabel verbonden aan het modem .

Er zijn er meestal 2 in gebruik televisie en een laptop (geen games)


Het zou ook allemaal prima moeten werken bij jou, @wanderer . Zeker als het allemaal bekabeld is.

Als ik je lijn doormeet zie ik alleen op 9-3 een korte onderbreking.  

Ik begrijp van jou dat het tv ontvangst niet optimaal is? 


Sorry voor het late antwoord even druk geweest thuis .

Het beeld staat af en toe stil als het gewone tv programma begint .

En ja ik merk duidelijk verschil met eerst ziggo ,dat was gewoon echt beter qua internet .

Ik was juist blij dat ik van alle antennekabels af was .

voor de rest is het beeld gewoon goed .