Skip to main content

Eerst was gemeld dat ik 23 juni (2022!) glasvezel en de hele installatie daarbij zou krijgen. Het is nu 23-06-2022, 16.15u en ik heb nog niets van KPN vernomen! Ik ga morgen op vakantie; hoe gaan we nu verder???

 

Hoi @FransGdt en welkom op het forum! Je bent inmiddels op vakantie, dus voel je ook vrij om dit verder op te pakken als je weer terug bent. Zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en de naam en geboortedatum van de contractant? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik de voortgang bekijken. Kijk in de tussentijd ook op je bestelpagina, of je daar wat over de voortgang kunt vinden. Wellicht staat het antwoord daar al! 


Sanne, de gevraagde gegevens staan op het forumprofiel.


Vervelend dat het allemaal beetje onduidelijk is. Wat staat er op de postcodecheck https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status/ ? Want hier staat normaal een globale planning. En het klopt dat het echt erg druk is en volgens mij is net als overal een groot tekort aan personeel die het aan moeten leggen. (vaak door externe aannemers/onderaannemers)


Bedankt @FransGdt! Ik heb gekeken en zie dat de verwachte aansluitdatum voor nu op 9 september staat. Die planning kan nog veranderen, maar het ligt dus nog een eindje in de toekomst. De glasvezelaansluiting moet nog gemonteerd worden in je woning en glasvezel wordt nog aangelegd in je woonwijk, dus het duurt even voordat dit allemaal klaar is. Ik zie wel dat je gebruikmaakt van de overstapservice, dus je huidige diensten blijven gewoon werken tot glasvezel bij ons klaar is en je abonnement geactiveerd wordt. Je ontvangt vanzelf bericht over hoe het verder gaat, wat betreft het monteren van het aansluitpunt, dus het enige wat je hoeft te doen is afwachten tot je bericht hebt. 🙂

Wat staat er op de postcodecheck https://www.kpnnetwerk.nl/mijn-status/ ? Want hier staat normaal een globale planning. 

Dit is ook een goede tip, hier kun je regelmatig even kijken wat de planning zegt. Als je persoonlijk contact prettiger vindt kun je ook altijd bellen met KPN Netwerk (de partij die glasvezel aanlegt). Die zijn telefonisch te bereiken op 0880 06 37 44 op werkdagen tussen 8:30 en 17:00. 🙂 Hopelijk heb je zo meer duidelijkheid, maar mocht er iets nog niet duidelijk zijn, laat het gerust weten!