Skip to main content

Het begint onderhand een beetje vermoeiend te worden, maar ik heb nog steeds geen glasvezel. Al ruim twee jaar steekt het oranje kabeltje uit de grond en de aansluiting stond gepland voor januari 2023. Nou schiet het dus al aardig op naar januari 2024. Als ik de check doe dan staat er dat er Technische Belemmeringen zijn. Wat dat is, ik heb geen idee. De overburen zijn inmiddels wel aangesloten, dan hadden ze ook al even de andere kant van de straat kunnen doen (lijkt mij). 

Ik heb al eens een haalbaarheidsonderzoek laten doen, maar ook daar werd ik niets wijzer van. 

Kortom: zucht!! 

Het kan zijn dat er niet genoeg appartuur in de kast staat bijvoorbeeld.  Heb je al een keer met kpnnetwerk gebeld? Zij zijn de eigenaar van het glasvezelnetwerk.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 


@Joep1965 Ik heb al met zoveel mensen gemaild, gebeld etc. Krijg gewoon geen antwoord op mijn vraag… 


Zijn er directe buren aan jouw kant van de straat die wel zijn aangesloten? Over welke plaats gaat het?


@Joep1965 Ik heb al met zoveel mensen gemaild, gebeld etc. Krijg gewoon geen antwoord op mijn vraag… 

Heb je in je profiel op dit forum je adres staan? In dat geval kan iemand van KPN Webcare (als ze dit topic hebben bereikt) mij de adresgegevens mailen en kan ik misschien achterhalen wat die technische obstructie dan is.


@Rein8011 heb je het bericht van de kpnnetwerk medewerker gelezen?


@Joep1965 : Ik vrees van niet. Er is althans nog geen ingevuld profiel .

@Rein8011 : Kun jij je profiel zo volledig mogelijk invullen en ons daarna, hier een seintje geven?Â