Skip to main content

Ik ben net verhuisd en op tijd doorgegeven. Helaas pas een week later kan ik mijn internet en tv gebruiken maar jullie kwamen met een oplossing voor digitenne en pocket WiFi.

Ik heb jullie meerdere malen gebeld dat in deze woning geen DSL en glasvezel aansluiting zit en ik heb een telfort aansluiting dat was allemaal geen probleem! Het word geregeld ja met een Enthernet kabel waar ik niks aan heb. Een lieve helpdesk medewerker heb me geholpen om de telefoonnummer voor de glasvezel bedrijf aan mij te geven.

 

Die heb ik dus vandaag gebeld en wordt doorgestuurd naar Introbouw. Daar werd ik helaas als stront behandeld en ze konden niks voor mij betekenen om een simpel afspraak te maken om glasvezel aan te leggen.

 

Ik ben het beu om elke keer het kastje naar de muur gestuurd te worden. Gebeurd er wel überhaupt iets ? Anders zit ik na te denken om over te stappen.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Larissa007, welkom hier. 

Geen diensten dus op het nieuwe adres. Dat is niet zo fijn. Ik wil graag eens kijken hoe het ervoor staat, want ik begrijp dat je nog geen duidelijkheid hebt. Ik kan zo nog geen abonnement vinden op het adres uit jouw profiel. Ik vermoed dan ook dat het jouw nieuwe adres is. Zou je jouw profiel ook van het oude adres willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens mee. 


@Bart_Z ik heb mijn profiel gewijzigd naar me oude adres. Hopelijk is het duidelijk.


Goedemorgen @Larissa007, als ik jouw abonnement en aansluiting erbij pak zie ik dat er vanaf 28 december aangesloten kan gaan worden. Volgens onze administratie zou dan ook de huisaansluiting in orde moeten zijn. 


Deze krijg ik vandaag dus er gaar niks gebeuren op 28 december??? En er is niks op orde er is geen glasvezel en dsl aansluiting in de woning!!!!


@Larissa007 . Je nieuwe adres heeft nog geen FTU (glasvezelkastje) zoals je zelf ook al schrijft. Het is de taak van KPNNetwerk om de kabel die buiten het perceel ligt binnenhuis aan te sluiten. Hier gaan soms meerdere weken overheen. De feestdagen zullen hierin ook niet meehelpen. Ik betreur dat dit bij het doorgeven van jouw verhuizing niet benoemd is. 

Zo te zien komt KPNNetwerk op 18-1 deze werkzaamheden verrichten. Pas daarna kunnen wij jouw diensten leveren :-( 

Ik ben bang dat je het tot die tijd met die wifi dongel en digitenne moet doen. Mocht daar nieuwe bundel op moeten kun je die via 0800 0402 aanvragen. 

Â