Skip to main content

Hoe lang duurt het voor je informatie krijgt omtrent de verzending van het installatie pakket voor glasvezel? Nog geen mail hiervan gezien of informatie in MijnKPN. Zou morgen kunnen installeren maar ja, als je geen kastje/modem hebt wordt dit wat lastig.

Ook nog geen factuur gezien voor de eenmalige 25 euro bij afsluiting van dit contract (staat ook niet in MijnKPN)

 

 

Hallo @FiberatKPN,

 

Betreft dit een compleet nieuwe aansluiting?

Tevens, kwam die van ons 1 week voor de monteur kwam(alleen bij een compleet nieuwe aansluiting).


Ja is een compleet nieuwe aansluiting. En ik installeer het zelf, kastje (wit met KPN logo) was al aangesloten door monteur. Dus heb alleen het pakket nodig met het kastje (volgens mij zwart) dat op dit witte kastje geplaatst wordt en natuurlijk het modem.


Hoi @FiberatKPN . Dit is afhankelijk van de zogenaamde gereed melding door KPNNetwerk.  Zodra die de lijn vrij geven is het doorgaans binnen een week dat je de spullen in huis hebt.

Weet je ondertussen al wat meer?


Hoi @FiberatKPN . Dit is afhankelijk van de zogenaamde gereed melding door KPNNetwerk.  Zodra die de lijn vrij geven is het doorgaans binnen een week dat je de spullen in huis hebt.

Weet je ondertussen al wat meer?

@Erwin_ Pakket pas gestuurd nadat ik zelf erachteraan gebeld heb. De 15e kon ik dan met de installatie beginnen. Maar ja, helaas.. nadat ik het het zwarte kastje over de witte KPN aansluiting geschoven had en de spanning erop gezet had kreeg ik een rood lampje bij Alarm. Eerst de stappen gevolgd van de installatie pagina's maar niks mocht baten.

Gelijk de KPN weer gebeld. Ze zouden een service monteur sturen op de 19e (vandaag dus). Nou… ik heb de gehele tijd zitten wachten (afspraak stond tussen 8 en 12 uur) maar na 1uur in de middag weer gebeld. Ze konden niet zien waarom de monteur niet geweest was. Ik had het tegen die tijd wel een beetje gehad met KPN. Sinds de bestelling in de winkel is er eigenlijk niks in 1x goed gegaan en moest ik zelf iedere keer er achter aan bellen en dingen uitleggen. Ik heb dan ook mijn deze aansluiting opgezegd (en dat was al een gedoe (ga hier verder niet op in want dat is eigenlijk weer een topic op zichzelf).

Hopelijk ben ik er nu vanaf en krijg ik mijn geld terug gestort want ik heb nog geen bitje via deze glasvezel mogen ontvangen/verzenden.

Â