Skip to main content

In mijnĀ  vorige woning had ik glasvezel. In de nieuwe woning apartement was dit nog niet. Via info kpn zou dit vanaf mei worden aangelegd. Wat ook gebeurde vervolgens de wekker geactiveerd en de verwachting was augustus, goed wat later komt er 30 augustus in te staan. Mooi dus maar ik kreeg geen brief dus ik vertrouwde het niet echt mede dat het zakelijke op 28 augustus werd aangesloten en bij vragen aan de monteur en zijn antwoorden breede ik dat het weleens mis zou kunnen gaan. Maar men bleef 30 augustus vermelde zelfs nog op 31 augustus zaterdag. Kortom contact kregen is erg moeilijk bij kpn. Mijn vraag werkt kpn altijd zo, iets beloven niet na komen en vervolgens het systeem zo te maken dat je niet kunt zeuren. Of was het een aanvals treffer en heb ik gewoon pech. Momenteel staat er aansluiting binnen kort. Ik zit toch een beetje te overwegen maar van die glasvezel af te zien en naar het Ziggo systeem over te stappen. Mede bewoners hebben allemaal Ziggo en zijn tevreden. Maken ook niet de overstap. Of is binnenkort bij kpn echt binnekort?

Ā 

Glasvezel word bij iedereen zo ongeveer uitgesteld of het duurt langer. Ik had ook al glasvezel moeten hebben in het 3de kwartaal van 2023. Het werkt nog niet. Dus neem gerust een jaartje Ziggo. Kunt u volgend jaar terug komen met welkomskorting.Ā 


Hoi @Marrien, leuk dat je hebt gekozen voor glasvezel van KPN!Ā šŸ’š Alleen jammer dat de aanleg nog even op zich laat wachten.

Helaas duurt glasvezel aanleggen soms langer dan in eerst instantie gedacht werd. Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Wanneer jij jouw glasvezel kunt verwachten, durf ik je niet te zeggen. Dit kun je het beste navragen bij onze netwerkbeheerder. Je kunt de status hier checken:Ā Alles over jouw status | Het KPN netwerk. Of je kunt even bellen metĀ 0880 06 37 44. Mijn collega's kunnen je meer vertellen.


Reageer