Skip to main content

Dit weekend heb ik een abonnement bij KPN afgesloten met als welkomst cadeau een gratis I pad. Vandaag is netjes het modem geleverd en het glasvezel kastje. Echter de Ipad zat daar niet bij. Ook zie ik nergens daar meer een update van komen? 

Hoe werkt dit? 

Die krijg je als het wettelijke bedenktermijn van 14 dagen voorbij zijn.


Hallo Joep, dat klopt niet meer, je ontvangt  nu je cadeau nadat alle diensten actief zijn, zo heeft een moderator in een ander topic eerder laten weten, nadat ik hetzelfde schreef en werd "teruggefloten".

 


Ok ok dank je @JanD 


Hoi @Jetssie en welkom hier op ons forum :)
Zoals @JanD al aangeeft, zul je de iPad ontvangen nadat alle diensten actief zijn. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent en wat je mag verwachten. Mocht je hier nog verdere of aanvullende vragen over hebben dan horen we dat natuurlijk graag!


Yes! Inmiddels binnen! 😀


Yes! Inmiddels binnen! 😀

Fijn om te lezen @Jetssie en bedankt dat je het ook even hebt laten weten! :) 


Heb de ipad gisteren ontvangen lekker snel bedankt kpn top


Heb de ipad gisteren ontvangen lekker snel bedankt kpn top

Fijn om te horen @janschaak en bedankt ook voor het laten weten! Veel plezier met je iPad en mocht je ons nog eens nodig hebben dan weet je ons te vinden :) 


Hallo Joep, dat klopt niet meer, je ontvangt  nu je cadeau nadat alle diensten actief zijn, zo heeft een moderator in een ander topic eerder laten weten, nadat ik hetzelfde schreef en werd "teruggefloten".

 

Ja, maar wel enkele dagen pas na activeren. Ik volgens mij 2 of 3 dagen na activatie.