Skip to main content

Bij het afsluiten van mijn abbo zou ik een gratis LG tv krijgen. Na het afsluiten kreeg ik een bericht dat er leveringsproblemen van de tv waren. Nu zie ik hetzelfde aanbod met een gratis philips tv. Simpel redenerend denk ik dan dat ik de eerste zou zijn die snel deze philips tv zou krijgen. Tot nu toe nog geen bericht van levering ontvangen helaas.

 

Ik heb precies hetzelfde in januari kpn aangesloten niets meer vernomen over gratis tv . Ook wanneer het later zou komen is het eenvoudig om dit even te melden 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Rpw14 en welkom op het forum! Er is inderdaad wat vertraging wat betreft de levering van de TV's. Echter zou je wel een e-mail moeten ontvangen die je hiervan op de hoogte brengt. Deze heb je niet gehad? We hebben een beperkte voorraad Smart TV's, omdat er wereldwijd een tekort is aan chips die nodig zijn om TV's te maken. Dat is de reden waardoor ze later komen dan gepland. Mocht je de mail niet gehad hebben, dan wil ik wel dubbelchecken of de actie wel actief staat bij jou. Heb je op je bestelbevestiging staan dat je welkomstcadeau de Smart TV is? Mocht je het zo snel niet kunnen vinden, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en de naam en geboortedatum van de contractant. 🙂 Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt neem ik een kijkje! 


Ik heb geen reactie meer van je gezien, dus ik hoop dat je inmiddels duidelijkheid hebt over de TV. Zo niet, laat het hier gerust weten!Â