Skip to main content

Omdat KPN al jaren mij niet de snelheid kan leveren die ik wens was ik blij dat er eindelijk glasvezel in het dorp werd gelegd. Vervolgens heeft de glasvezel maanden voor mijn deur gelegen tot ik zelf belde en bleek dat KPN schijnbaar alleen maar telefonisch contact kan opnemen. Op het vaste nummer dat niet wordt gebruikt. Dit kan gebeuren dus afspraak gemaakt en vorige week heeft men eindelijk de glasvezel binnen gelegd.Snelle service dus dat was mooi. Echter lees ik nu net dat er ergens een installatie pakket vandaan had moeten komen hetzij van de monteur of voor dat de monteur langs kwam. Nu zit ik dus nog niet op glasvezel en kan ik bij jullie op de site niet vinden hoe ik dit installatie pakket thuis krijg. Hoe gaan jullie dit oplossen? 

Heeft u nu een wit vierkant kastje? Of zit het zwarte kapje met adapter er al overheen geschoven? 


Nee helaas alleen het witte vierkante kastje. 


Hoi @danny_pinsvin 
Even bellen met de KPN 0800 0402

ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Normaal gesproken zou bellen niet nodig zijn en komt er vanzelf een keer een monteur langs. Bellen heeft niet altijd het gewenst effect.

Het werk word uitgevoerd door onderaannemers. Die hebben hun eigen planning. Of beter gezegd: geen planning. Ik lees in diverse topics dat mensen een dag vrij nemen voor de afspraak en dat er niemand op komt dagen. Soms meerdere malen achter elkaar.

Zoals bijvoorbeeld dit topic:

https://forum.kpn.com/internet-9/monteur-voor-aansluiten-glasvezel-komt-steeds-niet-opdagen-586082


Hoi @danny_pinsvin, welkom bij ons op het forum. Het klinkt alsof de glasvezel zelf (het netwerk) is aangesloten maar dat het abonnement er nog op moet worden aangesloten. Als je een aanvraag hebt gedaan daarvoor (ik heb geen gegevens, dus ik kan er niets over zien) zal het installatiepakket enkele dagen voor de aansluitdatum bezorgd worden.

Als de situatie inderdaad zo is, is het nummer wat huistijger noemde de snelste route. Heb je daar al contact mee gehad?

Even bellen met de KPN 0800 0402

 


In middels heb ik het installatie pakket thuis gestuurd gekregen en heb ik nu een snelle stabile glasvezel verbinding. Bedank voor jullie bijdrage op het forum. 


Dat is goed om te lezen @danny_pinsvin, fijn dat het gelukt is! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.