Skip to main content

Ik ben overgestapt van 't mobile naar kpn, ondertussen is mijn bedenktijd wel verlopen maar nog steeds geen track en trace van post nl die mijn tv komt bezorgen 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hallo @Weendy , je cadeau ontvang je minimaal 14 dagen nà activatie van je abonnement i.v.m. de wettelijke 14dagen bedenktermijn.

 


Eerst moest ik wachten tot me 14 dagen bedenktijd er op zaten die zijn nu voorbij.. en nu moet ik nog een keer 14 dagen wachten. Terwijl me abonnement bij jullie 30-12-2021 is ingegaan 


Hallo @Weendy ,

De TV wordt inderdaad pas na 14 dagen bedenktijd verstuurd. Maar geef het daarna ook nog enkele weken extra, want de verzending kost nu eenmaal wat tijd omdat er zoveel mensen meedoen aan deze actie. 

De verwachting is op dit moment dat de mensen die recht hebben op de tv deze eind januari zullen ontvangen. 

Heb je begin februari nog niets gehoord? 

Voor verdere vragen over de levering van het welkomstcadeau kun je dan contact opnemen met logistiek partner Sidekix. Het callcenter van Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief). Op zaterdag van 10.00 tot 16.00.