Skip to main content

Ik heb mijn abonnement bij Telfort opgezegd en ben overgestapt naar een glasvezel abonnement van KPN. Nadat ik mijn modem en tv-ontvanger retour gestuurd had zou ik de laatste maand die teveel is afgeboekt retour ontvangen.

Nu 3 maanden verder heb ik nog steeds niets ontvangen behalve een brief dat ik mijn tv-ontvanger niet teruggestuurd zou hebben. Wel dat de modem goed is ontvangen. Raar, want ik heb alles in een doos gedaan die jullie mij gegeven hebben.

Ik hoor graag of ik het geld nog terug krijg of dat het verrekend wordt met mijn huidige abonnement. Als jullie dit niet doen dan verreken ik dat zelf.

gr. Karin

Hallo @KarinOre, goed dat je even een bericht stuurt. Ik heb gelijk voor je gekeken. Ik zie dat je in december gebeld hebt over het dubbele abonnement. Er is toen afgesproken dat je een credit zou krijgen van één maand. Deze is verrekend met de factuur van januari. Hierdoor komt deze factuur op € 0 uit. Het is dus verrekend zoals afgesproken. :blush:


Denise,

Ik weet niet hoe jullie rekenen maar met het sturen van een creditnota en het NIET terugboeken van het geld is dat bij mij geen verrekening. Daarbij komt dat de rekening voor het nieuwe abonnement ook gewoon volledig is afgeboekt van mijn rekening.

Dus voordat ik zelf de verrekening ga uitvoeren geef ik jullie nog 1 kans om het goed te doen.

m.vr.gr.

Karin 


Je hebt op 13 december contact met ons gehad. Op dit dag hebben wij het abonnement voor jou stop gezet. Het abonnement is per 12 januari stopgezet. Tevens heeft mijn collega die dag € 42,15 gecrediteerd, dit was voor de periode van 13 december tot en met 12 januari.. Deze credit heb je ontvangen als eenmalige korting op de eerst volgende factuur. Dit was de factuur van 11 januari, welke door de credit op € 0,00 uit kwam. Je hebt van ons op 11 januari nog een factuur ontvangen voor de komende maand (11 januari tot 10 februari) omdat jouw abonnement op 11 januari nog actief was. Op 11 februari is de slotnota uitgekomen waarmee je van ons € 40,79 terugkrijgt voor de periode van 12 januari tot en met 10 februari. Al met al heb je vanaf 13 december dus niet meer voor jouw oude Telfort abonnement hoeven betalen.


Denise,

Dank voor je uitleg en fijn dat ik alsnog deze week de verrekening heb ontvangen. Blijf toch een gevoel krijgen dat de ene afdeling niet weet wat de andere afdeling doet bij KPN. Maar goed dat er via dit forum of per telefoon gereclameerd kan worden.

Ik hoop dan maar dat ik voorlopig geen contact meer hoef op te nemen. 

m.vr.gr.

Karin