Skip to main content

Beste,

 

omdat we nog steeds geen duidelijkheid hebben over wanneer het glasvezel eindelijk wordt aangesloten (kabels liggen er al lang…) hebben we een noodpakket. Deze is echter om de paar dagen al leeg. Mijn vriend en ik werken vanuit huis. Dit is voor ons echt geen doen. Kan er niet veel meer GB op dat pakket worden gezet zodat we niet telkens zonder zitten? 
 

nu ook… kpn is savonds niet bereikbaar hiervoor en een online opwaardeer optie zie ik nog nergens.

 

Het heeft ons ook extra hoge telefoon internet abonnementkosten opgeleverd omdat de 4G nu veel meer wordt gebruikt wegens ontbreken wifi.

 

Dit, in combinatie met de onduidelijkheid over de levering van de glasvezel, zorgt momenteel voor erg veel irritatie.

 

Kan iemand ons helpen? Hoe lossen we dit beter op, want dit is amper een oplossing te noemen.

 

groet,

Shannen

Het heeft ons ook extra hoge telefoon internet abonnementkosten opgeleverd omdat de 4G nu veel meer wordt gebruikt wegens ontbreken wifi.

Als u bij KPN Unlimited heeft voor 25 euro per maand, dan heeft u toch geen extra kosten?


Ik ben geen unlimited klant bij KPN. Mijn telefonisch abonnement loopt elders. Ik probeer klant te zijn bij KPN maar zij kunnen tot nu toe nog niets leveren behalve een noodpakket wat erg tijdelijk werkt


Is Ziggo beschikbaar? Neem dan eerst Ziggo. Als u telefonisch afsluit is bij Ziggo volgens mij ook een maandelijks opzegbaar abonnement mogelijk. En laat KPN lekker door rommelen. Scheelt een hoop stress, slapeloosheid, hoge bloeddruk en grijze haren.


Welkom op het forum @Shannen vm. Het noodpakket is niet handig als volledig verbinding inderdaad, het is echt bedoeld als tijdelijke noodoplossing. Ik weet niet of ik kan zien wanneer glasvezel aangesloten wordt. In de eerste plaats heb je geen gegevens op je profiel staan waardoor ik niet mee kan kijken en in de tweede plaats zijn wij niet de partij die het glasvezelnetwerk aanlegt. KPN Netwerk legt het netwerk aan en beheert het. Heb je al op hun site gekeken wat de verwachting is? Als je daar jouw adres invult krijg je een verwachting wanneer het adres wordt aangesloten.


Mijn gegevens zijn zojuist aangevuld. KPN netwerk heeft ons al 3x een verwachte datum gegeven en telkens zien of horen we niets. Het is gewoon frustrerend, en het maakt mij niet uit bij wie ik moet zijn maar de ene keer vertelt KPN netwerk me dat er geen verwachte datum is en dan kan regulier KPN mij wel een verwachte datum vertellen of andersom. Het zou gewoon niet zoveel nabellen voor ons moeten zijn. Zo lang radiostilte is gewoon niet klantvriendelijk, we weten echt totaal niet welke verwachting we kunnen hebben qua de aanleg van het glasvezel…


Ik weet niet waar je je gegevens hebt aangevuld, ik zie niets op je forumprofiel staan. Al zou ik ook niet veel meer kunnen zien als je het daar invult. We zijn hierin beiden afhankelijk van KPN Netwerk, zij zijn de enige die je tijdens de aanleg meer kunnen vertellen.