Skip to main content

Ik zie dat deltafiber actief aan het werven is in Loon op Zand om hier glasvezel aan te leggen. Wanneer is KPN van plan om hier mee te beginnen in Loon op Zand. Als ik het goed gelezen heb heeft KPN een behoorlijke glasvezelambitie.

De kans op twee glasvezelnetwerken is niet zo groot.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor meer info.


Op de KPN netwerk site zie ik inderdaad dat er nog geen glasvezel plannen zijn. Maar ik wil weten of en wanneer Loon op Zand bij KPN aan de beurt is. Als dat nog jaren duurt dan stap ik wel over naar delta fiber. Maar als ze, net als in Heusden, gewoon de hele gemeente op afzienbare termijn van glas gaan voorzien dan wacht ik.


Op de KPN netwerk site zie ik inderdaad dat er nog geen glasvezel plannen zijn. Maar ik wil weten of en wanneer Loon op Zand bij KPN aan de beurt is. Als dat nog jaren duurt ...

Als er nog niks op de site van KPN Netwerk staat dan kun je d'r wel vanuit gaan dat het nog een paar jaar duurt.

Voor mijn adres staat er wel op dat ik glasvezel krijg, en ik weet nu al nog het nog wel anderhalf tot 2 jaar duurt voordat de kabel daadwerkelijk hier binnen ligt. 


Op de KPN netwerk site zie ik inderdaad dat er nog geen glasvezel plannen zijn. Maar ik wil weten of en wanneer Loon op Zand bij KPN aan de beurt is. Als dat nog jaren duurt ...

Als er nog niks op de site van KPN Netwerk staat dan kun je d'r wel vanuit gaan dat het nog een paar jaar duurt.

Voor mijn adres staat er wel op dat ik glasvezel krijg, en ik weet nu al nog het nog wel anderhalf tot 2 jaar duurt voordat de kabel daadwerkelijk hier binnen ligt. 

De kans op twee glasvezelnetwerken is niet zo groot.  Kijk op kpnnetwerk.nl voor meer info.

:point_up_tone3: