Skip to main content

Wanneer gaat KPN via glasvezelnetwerk van Kabelnoord leveren? Dit is reeds een open netwerk en 100% dochter Solcon levert al wel.

Dan zal KPN eerst een overeenkomst moeten sluiten met KabelNoord en dat is tot op heden (nog) niet gebeurd en of dat ooit gebeurt is koffiedikkijken.

 


Opmerkelijk dat KPN dat niet doet. Vorig jaar smeekte KPN of ze me na een jaar weer mochten benaderen voor een internet- en tv-pakket. Dat is uitgebleven. Het is toch voordeliger voor KPN om iets voor een bestaand en hah-aangelegd netwerk te betalen en zo mogelijk de klanten van Kabel-Noord over te nemen? In ieder geval goedkoper dan zelf het netwerk ernaast aan te leggen. We zitten 15 jaar vast aan kabelkosten Kabel Noord


Misschien wacht KPN wel tot kabel noord het niet meer trekt en neemt het glasnet dan over, in ieder geval leverd KPN zelden over vreemde netwerken, je helpt er de concurentie mee, elke op het koper blijvende KPN klant levert waarschijnlijk meer op dan 1 op een vreemd netwerk.


Het blijft vreemd dat providers geen gebruik willen maken van anderman kabel. 


Het blijft vreemd dat providers geen gebruik willen maken van anderman kabel. 

KPN zou daar voor moeten betalen aan Kabelnoord. Tevens zou KPN (dure) apparatuur moeten plaatsen in de wijkcentrales van Kabelnoord. Dit om tv (en wellicht ook andere diensten) mogelijk te maken. De ruimte om deze apparatuur te kunnen plaatsen moet er wel zijn. Misschien is die er niet eens.


I know, oude topic.

Maar ook hier wachtende op KPN aansluiting op Kabelnoord glasvezel. Nu nog via de koper met een 100/10 snelheid wat nog wel te doen is.

Wil absoluut niet naar Kabelnoord ivm slechte ervaringen in het verleden dus ik wacht rustig af. :)


I know, oude topic.

Maar ook hier wachtende op KPN aansluiting op Kabelnoord glasvezel. Nu nog via de koper met een 100/10 snelheid wat nog wel te doen is.

Wil absoluut niet naar Kabelnoord ivm slechte ervaringen in het verleden dus ik wacht rustig af. :)

Hallo @E-rwinn je zou via www.kpnnetwerk.nl kunnen kijken of KPN (binnenkort) op jouw adres gaat leveren.