Skip to main content

Zojuist melding gekregen dat mijn installatiepakket onderweg is. (YAY!!!:relaxed:🥳 ) 

Volgens Ziggo zou op 06 januari het contract opgeheven zijn. Nu vroeg ik mij af, moet ik nu wachten tot 06 januari met het installeren of kan ik vanmiddag al aan de slag? (En dan maar hopen dat ik het ook nog in 1 x goed voor elkaar krijg. Wel zo leuk qua kerstsfeertje  🙈😁)

Alvast bedankt voor de genomen moeite! 

Hallo @xxEllenxx , van KPN krijg je of heb je reeds, bericht vanaf wanneer jouw aansluiting actief is.

Je kunt het modem rustig vast aansluiten, dat kan geen kwaad, maar of er signaal op staat is dan nog de vraag.

 


Dat is afhankelijk van wanneer u uw contract met KPN aangaat. Als dat pas op 6 januari is kunt u er dan pas gebruik van maken uiteraard. Aansluiten kan altijd, alleen zal het pas werken als de startdatum van uw contract is aangebroken.


Dank jullie wel voor de reacties! 

Zojuist het pakket ontvangen, maar beter dus nog maar even geduld hebben. :wink:

 

Nogmaals bedankt en hele fijne feestdagen gewenst! 

Groetjes,

Ellen 


Ik ben overgestapt van ziggo naar kpn... maar ik heb mijn aansluiting wel al binnen.. maar ik heb geen datum gekregen waneer dit in gaat, en heb me hele email al bekeken maar kan het ook nergens vinden... 


Hoi @Michel.P 
Heb je ook de klantnummers, pincode en dat lange nummer wat begint met 2000000****   e.d. ontvangen?
Zo niet dan heeft het aansluiten geen zin, want je moet dat allemaal invullen eer de installatie verder gaat.
Kijk anders even in je spammail of het daar misschien in staat.


Of morgen even bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.

Zon- en feestdagen gesloten


Reageer