Skip to main content

bij mij kom morgen 26-4-2022 een monteur er zou zaterdag per post.nl installatie materiaal komen maar ik heb tot heden niks gezien


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

bij mij kom morgen 26-4-2022 een monteur er zou zaterdag per post.nl installatie materiaal komen maar ik heb tot heden niks gezien

 

bij mij kom morgen 26-4-2022 een monteur er zou zaterdag per post.nl installatie materiaal komen maar ik heb tot heden niks gezien

 


Goedemorgen @piet van vulpen!

Als het gaat om een nieuw abonnement dan krijg je uiterlijk 3 werkdagen voordat je wordt aangesloten, het installatiepakket toegezonden. Je krijgt per e-mail ook een Track and Trace code van PostNL, zodat je de zending kunt volgen. Ontvang je het installatiepakket niet of mist er een onderdeel, bel dan met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402.

Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig of er in de monteursbus ook ruimte is voor een reserve installatiepakket…. Hebben jullie dat, @NHendriks en/of @LaurensZalm?

We zijn inmiddels een aantal dagen verder en de afspraak met de monteur is ook al geweest. Kun je ons een update geven? Is het goed gekomen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het opgelost is. Anders hoor ik het graag!