Skip to main content
Vraag

wanneer ontvang ik mijn Installatiepakket?

  • January 11, 2021
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Beste, 

06 Januari jl. is er onder bestelnummer: ********* een nieuwe bestelling voor me geplaatst. 

ik ben benieuwd wanneer ik het installatiepakket kan ontvangen, ik zou binnen 24 uur een bericht ontvangen met daarin de eventuele leverdatum, deze heb ik nog steeds niet ontvangen. en daar ik her en der hoor dat er vertraging is bij het versturen van de pakketten ben ik hier een beetje bezorgd om. 

alvast bedankt voor jullie tijd :-)

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Auteur
  • Topper
  • January 12, 2021

Niemand? (van KPN)

 


Loes_
Topper
Forum|alt.badge.img+6
  • Oud Moderator
  • January 18, 2021

Hoi @Bianca88

 

Ik zie dat je inmiddels al een collega gesproken hebt van de telefonische klantenservice. Sorry dat ik hier nu pas kan reageren. Dat heeft te maken met de drukte en we reageren op berichten op volgorde van binnenkomst. Mocht je nog vragen hebben laat het dan vooral weten!