Skip to main content

Ik ben de 11 - 07-2022 aangesloten en mijn vraag is dan wanneer ik een mailtje kan verwachten dat de ipad is opgestuurd verder werkt alles zo veel beter dan ziggo 

Hallo @janschaak ,

Dit gaat vast over een welkomstkado. Deze worden pas na de 14 dagen bedenktermijn opgestuurd. Dus rond 1 augustus 2022 ga je het kado ontvangen. Even geduld nog….. 


@Noordzee 

Dat was zo maar dat is nu blijkbaar veranderd.

@janschaak zou dat welkomstcadeau nu een paar dagen nadat zijn KPN diensten actief zijn moeten ontvangen, zie ook deze post:

 


OK @GeSp ,

Dat is voor mij nieuw. 

 

@janschaak 

Dat betekent dat je jouw welkomstkado dan nu binnen en week kunt verwachten. 


@Noordzee  Je kan eigenlijk ook niet meer op vakantie gaan want dan mis je zoiets. 😂

 


HaHaHa, daar heb je helemaal gelijk in. 


Hoi @janschaak en welkom hier op ons forum :)

Het is inderdaad zoals @GeSp aangeeft; enkele dagen nadat je aansluiting actief is, ontvang je het welkomstgeschenk! Hopelijk weet je nu waar je aan toe bent en wat je mag verwachten.


Hallo allemaal,

 

Kan iemand mij vertellen hoelang het +/- duurt voor je de welkomstcadeau (ipad) toegestuurd krijgt na aansluiting?

 

Ik ben nu 4 dagen geleden aangesloten voor mijn nieuwe internet abonnement maar heb nog geen bericht gehad dat er een welkomstcadeau opgestuurd is.

 

Mocht iemand een idee hebben dan hoor ik het graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

SK


Hoi @Szr09 en welkom hier op ons forum :)

Het welkomstcadeau hoor je te ontvangen enkele dagen nadat je diensten actief zijn geworden. Mocht je na het weekend nog steeds niks hebben ontvangen, laat me dit dan vooral eventjes weten!


Hoi @JanZ_ ,

 

Bedankt voor je reactie ik zal het in de gaten houden!

Mocht ik niks ontvangen hebben dan kom ik er op terug.

 

 


Hoi @JanZ_ ,

 

Bedankt voor je reactie ik zal het in de gaten houden!

Mocht ik niks ontvangen hebben dan kom ik er op terug.

 

 

Yes, dat is helemaal prima! Ik hoop natuurlijk dat je hem vandaag, morgen of zaterdag zult ontvangen 🙂 Zo niet, dan hoor ik dit graag!