Skip to main content

Ik ben sinds 16 april geen lid meer van KPN en wil graag de apparatuur terugsturen. Wanneer krijg ik de retourdoos?

Goedemiddag @Ad H! 

Dat is jammer, dat je geen klant meer bij ons bent! Hoe bevallen jou de diensten van de nieuwe provider?

Je had de retourdoor enkele werkdagen vóór de opzegdatum al ontvangen moeten hebben. Nu zijn er de volgende twee mogelijkheden:

  1. Of de apparatuur in een doos die je hebt liggen retour sturen naar het volgende adres:

    KPN

    Antwoordnummer 10119

    2400 VB Alphen aan den Rijn

    Aan de verzending zitten geen verzendkosten verbonden. Als je een briefje met je naam + klantnummer + postcode en huisnummer in de doos stopt, moet het helemaal goed komen.
     
  2. We sturen alsnog een retourdoos naar je op. 
    Vul jij dan jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik een retourdoos voor je kan aanvragen.

Heb kort na mijn berichtje op het forum een doos ontvangen van KPN die op 18 mei is opgestuurd met alle goederen 


Top, fijn dat het alsnog geregeld is! :thumbsup_tone4: