Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau?

• September 7, 2022
  • 4 reacties
  • 185 keer bekeken

Ik heb een abbo aangesloten bij jullie. Deze js vandaag in gegaan. Maar wanneer komt die beloofde Sonos!?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Pr160. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat @RBxx jouw vraag al heft beantwoord. Op de pagina kpn.com/welkomstcadeau lees je hier meer over. Ook in het welkomstcadeau topic vindt je meer informatie. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 7, 2022

Halo @Pr160 , dit staat in de actievoorwaarden op de KPN website:

• Het welkomstcadeau wordt na de activatie van je abonnement naar je toe gestuurd. Zodra het cadeau naar je verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code van ons, waarop je de status van de levering kunt controleren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 7, 2022

Oke, maar hoelang duurt dat? Is dat een dag/week/maand?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 7, 2022

Als gewoon forumlid (en klant) heb ik geen inzage in de status, maar normaal wordt het welkomstcadeau binnen enkele dagen na de activatie van het thuis abonnement verzonden.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 12, 2022

Hoi @Pr160. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Ik zie dat @RBxx jouw vraag al heft beantwoord. Op de pagina kpn.com/welkomstcadeau lees je hier meer over. Ook in het welkomstcadeau topic vindt je meer informatie.Â