Skip to main content

Hallo, 

Mijn abbo is sinds 6 juli ingegaan wanneer kan ik mijn welkomstcadeau ( Philips tv 43 inch ) verwachten?

Hier had je al lang bericht over gekregen moeten hebben.

Tegenwoordig nadat je verbinding werkt, ontvang je berichten van de partij die je tv verstuurd.

0800 0402 kun bellen, of wachten tot een moderator aan dit topic toe is.

Vul in het laatste geval je profiel zoveel mogelijk in met relevante info. Dan kan hij/zij gelijk in de systemen duiken.


ach ja stond er bij die actie niet OP= OP ???


Hallo, 

Mijn abbo is sinds 6 juli ingegaan wanneer kan ik mijn welkomstcadeau ( Philips tv 43 inch ) verwachten?

 

Ik heb rond die tijd ook de aansluiting gekregen en had kort daarna gebeld naar 088-6237002 (het bedrijf dat de promo actie regelt voor KPN) om te vragen waar mijn TV bleef. Ik las hier namelijk dat sommige mensen een kleinere TV hadden gekregen dan beloofd, of dat er op = op zou gelden.

Ik maakte me onterecht zorgen. Daar was bekend dat ik de TV zou krijgen, maar ik moest nog een paar dagen wachten en had hem 6 dagen na ingebruikname binnen. Ik had op de laatste dag van de actie meegedaan en de aansluiting moest ook nog gemaakt worden.

 

Elders op dit forum staat dat je een dag na het aansluiten de track and trace code zou krijgen, maar dat is niet zo. KPN moet eerst aan die externe partij doorgeven dat ze een TV moeten uitleveren. Daar gaan een aantal dagen over heen werd mij verteld. Ook is het niet zo dat er op = op zou gelden en dat je dan opeens geen TV meer zou krijgen. De TV wordt niet meer aangeboden als ze op zijn. Als bevestigd is dat je de TV zou krijgen dan hoor je deze gewoon te krijgen. Ik zou gewoon naar het 088 nummer bellen.


Hi @MrOllie! Ik had verwacht dat je de e-mail met track and trace code al ontvangen zou hebben. Kan je hier laten weten of dat al het geval is?

Zo niet bel dan nog 1 keer naar 088 - 623 7006. Bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 21:00 en zaterdag van 10:00 tot 16:00.

Laat hier weten wat het antwoord is. Als ze om welke reden dan ook aangeven geen tv te kunnen sturen, vul dan je profiel in. Dan ga ik er voor je achteraan. 


Hi @MrOllie! Ik had verwacht dat je de e-mail met track and trace code al ontvangen zou hebben. Kan je hier laten weten of dat al het geval is?

Zo niet bel dan nog 1 keer naar 088 - 623 7006. Bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 21:00 en zaterdag van 10:00 tot 16:00.

Laat hier weten wat het antwoord is. Als ze om welke reden dan ook aangeven geen tv te kunnen sturen, vul dan je profiel in. Dan ga ik er voor je achteraan. 

Hey @Bram_ 

Ik heb afgelopen vrijdag gebeld. Je collega had een ticket aangemaakt met het verzoek om de tv te versturen. Tot op heden nog niets gehoord en ook geen track & tracé ontvangen. 
Kan jij mij verder helpen?


@MrOllie voor zover ik zie heeft mijn collega alles juist gedaan. Waarom het niet gelukt is te sturen weet ik niet.

Kan je bevestigen dat alle andere e-mails wel gewoon aankomen? En dat we dus het juiste e-mailadres van je hebben. 

 


@MrOllie voor zover ik zie heeft mijn collega alles juist gedaan. Waarom het niet gelukt is te sturen weet ik niet.

Kan je bevestigen dat alle andere e-mails wel gewoon aankomen? En dat we dus het juiste e-mailadres van je hebben. 

 

@Bram_  jullie hebben de juiste e-mailadres en alle andere e-mails komen gewoon aan.


@MrOllie voor zover ik zie heeft mijn collega alles juist gedaan. Waarom het niet gelukt is te sturen weet ik niet.

Kan je bevestigen dat alle andere e-mails wel gewoon aankomen? En dat we dus het juiste e-mailadres van je hebben. 

 

@Bram_  jullie hebben de juiste e-mailadres en alle andere e-mails komen gewoon aan.

@Bram_ kan je misschien kijken wat de status is?


@MrOllie na het indienen van een verzoek gaat deze, in dit geval, naar de afdeling logistiek. Daar wordt deze behandeld. Om die afdeling zo soepel mogelijk door te laten lopen wordt er in de tussentijd geen verdere updates te geven. 

Ze verwerken het verzoek en sturen een e-mail zodra deze goedgekeurd of afgekeurd is. Wel houden ze zich aan een vaste doorlooptijd. Als deze niet gehaald wordt neem ik direct contact op. Ik snap je verzoek. En ook dat je liever vandaag dan morgen je tv in ontvangst wilt nemen. En ik blijf voor je aan het werk totdat deze op de stoep staat. Maar ik moet de afdeling logistiek de kans geven hun werk te doen. Ik reken op je begrip. 

 


@MrOllie heb je ondertussen reactie gehad van onze afdeling logistiek?


@MrOllie heb je ondertussen reactie gehad van onze afdeling logistiek?

Ik had ze donderdag gebeld! En ze zeiden dat het weer retour is gegaan en dat ik een track and tracé code hebt gehad via de mail! Maar ik heb niks in de mail gehad ook niet in mijn spambox of een brief in de brievenbus.


@MrOllie ik heb direct contact gezocht met de afdeling die gaat over het versturen van de pakketten. Zodra ik hier reactie op heb laat ik het je hier weten. 


Hi @MrOllie! Ik heb reactie gehad van de afdeling logistiek. Die geeft aan dat na het verzoek contact is opgenomen met Sidekix. Die gaan dat verzoek in behandeling nemen en na goedkeuring over op versturen. Ze blijven eindverantwoordelijk voor het sturen.

Het enige dat ik je nog kan aanraden is Sidekix bellen via 088 - 623 7006 en vragen of ze de status van het verzoek kunnen inzien. Ik weet niet hoe de drukte daar is namelijk. 


Hi @MrOllie! Ik heb reactie gehad van de afdeling logistiek. Die geeft aan dat na het verzoek contact is opgenomen met Sidekix. Die gaan dat verzoek in behandeling nemen en na goedkeuring over op versturen. Ze blijven eindverantwoordelijk voor het sturen.

Het enige dat ik je nog kan aanraden is Sidekix bellen via 088 - 623 7006 en vragen of ze de status van het verzoek kunnen inzien. Ik weet niet hoe de drukte daar is namelijk. 

Hoi @Bram_ , ik had ze donderdag al gebeld.

Ze zijn aan het uitzoeken waar de tv nu is en dan zouden ze me later nog terug bellen! Maar helaas nog niks van ze vernomen. 


@MrOllie ik vind het echt super vervelend dat je zo lang moet wachten. Voorlopig vertrouw ik op het uitzoekwerk van Sidekix. Als je ze aan het eind van deze week nog 1 keer wilt bellen. Vraag dan ook, als ze nog niks gestuurd hebben, wat de termijn van zo'n onderzoek ongeveer moet zijn,

Als ze daar geen antwoord op hebben laat het dan hier weten. Dan kijk ik voor je wat ik verder van onze kant kan doen.