Skip to main content

Ik ben inmiddels over van Xs4All naar KPN. Ik heb een hele poos geleden een folder ontvangen dat XS4ALL Key helaas niet meer blijft bestaan. Wel zouden we een voucher krijgen voor een vervangend product. Graag zou ik willen weten wanneer dat is. Ik begin een beetje zorgen te maken dat dadelijk Xs4All Key in één  keer niet meer werkt voordat ik al mijn wachtwoorden heb over kunnen zetten.

Goedemorgen @Riggy en welkom op het KPN Forum!
 

Ik begin een beetje zorgen te maken dat dadelijk Xs4All Key in één  keer niet meer werkt voordat ik al mijn wachtwoorden heb over kunnen zetten.

Hier hoef jij je geen zorgen over te maken; dat zal zeker niet gebeuren.

Ik heb het voor je nagevraagd: we zijn deze week begonnen met het versturen van de vouchers. Houdt in de gaten dat je het in één van de komende weken zal ontvangen. Zo niet, trek dan aan bel en bel met de XS4ALL klantenservice: 020 398 76 66 .


Goedemorgen @Riggy en welkom op het KPN Forum!
 

Ik begin een beetje zorgen te maken dat dadelijk Xs4All Key in één  keer niet meer werkt voordat ik al mijn wachtwoorden heb over kunnen zetten.

Hier hoef jij je geen zorgen over te maken; dat zal zeker niet gebeuren.

Ik heb het voor je nagevraagd: we zijn deze week begonnen met het versturen van de vouchers. Houdt in de gaten dat je het in één van de komende weken zal ontvangen. Zo niet, trek dan aan bel en bel met de XS4ALL klantenservice: 020 398 76 66 .

Ik ben ook oud XS4ALL lid.

Ik wilde even aanvullen, bij mij is alles prima geregeld, alles werkt zoals ik zou  willen, alleen ook bij mij is het zo, dat ik nog geen voucher heb gekregen. We wachten rustig af. 


Toch wilde ik KPN even bedanken. De totale migratie is nu voor mij afgelopen. Dit was het laatste waar ik nog op moest wachten.

Ik heb mijn voucher vandaag binnen gekregen en het werkt. Bedankt KPN.

 

Ik blijf klant, dat weet ik wel !!! 🔝🔝🔝🔝


De vouchers worden verstuurd via de post, email, sms, duif?


De vouchers worden verstuurd via de post, email, sms, duif?

Via de mail.


Hmm daar was ik al bang voor. Ik heb al een f-secure account. Als ik op de link druk dan kan ik via dat account inloggen. Ik neem aan dat het alleen werkt als je een nieuw account aanmaakt? Of is er ook een andere manier?