Skip to main content

We hebben 20-12 internet en tv besteld pre-bestelling maar niets meer vernomen. We zijn wel aangesloten op glasvezel en er hangt een kaartje van kpn op. Wanneer krijgen we een modem ect. Zodat we internet kunnen gebruiken

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Ynnah61, welkom. 

Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan ga ik kijken hoe het ervoor staat met de aansluiting en wanneer de apparatuur komt. Deze ontvang je normaal gesproken uiterlijk drie werkdagen voor de aansluitdatum.


 

bestelling sish82149

hoop dat je hiermee iets kan


Staat op 5665bc 2

bestelling sish82149

hoop dat je hiermee iets kan

CC: @Bart_Z 


@Ynnah61, bedankt. Ik ben dan ook gaan zoeken met zowel jouw ordernummer als adres gegevens. Ik kan echter jouw aanvraag niet vinden. Ik begrijp alleen niet goed waarom. Ik heb daarom even navraag gedaan bij de Back Office. Mijn collega gaat verder opzoek. Mocht ik iets horen, dan hoor je van mij. Mocht jij iets horen, dan hoor ik dat ook graag. 


Dank je. Wel raar dat jullie nu niets meer kunnen vinden daar ik wel een mail had ontvangen dat de pre-order was geplaatst. 
Ik hoop idd snel iets van jullie te horen


Ja, ik vermoed dat deze ergens is blijven hangen om een of andere reden. Ik hoop snel meer te horen.


Ik heb reactie ontvangen. Ik mag je helaas vertellen dat de order helemaal is uitgevallen. Betekent dat deze dus niet meer in het systeem staat. Excuses hiervoor. Dit kunnen we nog wel weer helemaal gaan uitpluizen als je wilt, maar het plaatsen van een nieuwe order gaat veel sneller. Je kan dit doen via de site, maar je mag ook bellen met 0800-0402.


Beste Bart. 
Ik heb opnieuw besteld dus hoop dat het nu niet fout gaat of dat ik dadelijk ineens dubbele rekeningen krijg. 
groetjes Hanny


Ik heb even gekeken. Ik zie de bestelling goed in het systeem staan. De vorige kon ik niet zien, dus dit gaat helemaal goed. 🙂 Voor dubbele kosten hoef je je geen zorgen te maken. Je kan namelijk geen twee internet abonnementen op 1 adres hebben. Dus dat gaat niet gebeuren. Mocht je nog vragen krijgen over de bestelling, dan hoor ik dat graag. 


Kan mijn afspraak met chauffeur niet aanpassen. Is 11-2 maar willen we graag 18-2 van maken. 


Daarbij vind ik het wel jammer dat ik jaren klant ben geweest van Telfort en nu een overbrugging had omdat mijn huis nog niet klaar was dus nu op een camping woon. Dat ik toch weer 25 euro als nieuwe klant moet betalen. 


Ik zie dat het al gelukt is met de monteur. De 18e tussen 1300-1500 uur komt hij nu. Top!


Ja is gelukt. Bedankt voor je reactie. 👍