Skip to main content

Goedemorgen KPN,

 

Kunt u aangeven wanneer de storing in postcode gebeid 3206GD nu eindelijk is opgelost?

Deze begon afgelopen woensdag en zou afgelopen vrijdag 18:00 opgelost zijn.

 

Dat werd toen niet gehaald en verzet naar zaterdag 6:00, dit werd weer verzet naar zaterdag 18:00, dat werd weer verzet naar zondag 6:00 en inmiddels is deze weer verzet naar zondag 18:00.

 

Ik verwacht vandaag ook geen oplossing meer maar zou graag willen weten wanneer het e.e.a. nu daadwerkelijk is opgelost?

Volgens een collega betreft het 12 aansluitingen en dit heeft niet heel veel urgentie volgens haar.

Kunnen jullie het oude vertrouwde koper netwerk niet weer aanzetten want de glas dienstverlening is niet heel goed te noemen.

Helaas duurt het door de krapte op de arbeidsmarkt langer om storingen te verhelpen.  Er is een enorm te kort aan monteurs en aan mensen die glasvezel kunnen lassen.  Even het kopernetwerk aanzetten is geen optie. Die verbindingen zijn er allemaal niet meer. Heb je een grote bundel op je mobiel gehad? Dat kan alleen als je een kpn abonnement hebt voor je mobiele telefoon uiteraard. 


Goedemorgen Joep,

Met de grote bundel kan ik helaas niks op dit moment omdat de telefoon waarop deze zit buiten de deur is.

 

De straat is al open geweest en het is bekend waar de storing zit maar hij is net zo hard weer dicht gemaakt.

krapte snap ik dat is inmiddels een argument wat je meer hoort. Wat ik niet snap is dat de oplos datum iedere keer vooruit gaat. Als je een laser hebt gevonden dan heb je toch ook een datum?

 


Goedemorgen @Vincent3206, welkom op ons forum. Ik zie dat de storing helaas nog niet afgemeld is. Ik heb inhoudelijk helaas ook niet echt zicht op de voortgang hiervan. De verwachte eindtijd blijft altijd een schatting. Ik hoop dat je snel weer diensten hebt!


Goedemorgen Thomas,

na contact met uw collega Joost Farwerck is er het e.e.a. hersteld. De diensten zijn weer operationeel.

Groeten,

vincent