Skip to main content

Goedendag,

Aangezien ik niet goed weet hoe dit forum precies werkt en ik denk dat dit probleem hier thuis hoort zal ik hier ons probleem gaan benoemen. Hierdoor hopen wij dat er meer schot in de zaak zal komen betreffende de aansluiting en wij een restitutie zullen ontvangen voor de niet geleverde diensten (sinds 17 mei) waarvoor wij nu wel maandelijks nog dezelfde abonnementskosten betalen. Graag zouden wij een reactie vanuit KPN terug willen ontvangen.

Vanwege onze nieuwbouwwoning kunnen wij nog niet worden aangesloten op glasvezel, heeft te maken met de gereedmelding vanuit de netbeheerder o.i.d. Alles is wel al in gang gezet (ook via kpn netwerk) maar wanneer de verbinding er daadwerkelijk gaat komen daar kan kpn helaas geen duidelijkheid over verschaffen. Erg lastig aangezien een goede internet verbinding erg belangrijk is voor onze thuiswerk mogelijkheden. Ook balen wij dat we het volledige abonnement bedrag betalen terwijl wij nu alleen een noodpakket hebben, deze voorziet niet in digitale tv en alle functies die daarbij horen en de internet snelheid is ook lager. Ook hebben wij een 4K toevoeging aan ons pakket gedaan, ook hier maken wij nu natuurlijk geen gebruik van maar betalen er wel voor. Al met al vervelend vooral omdat er geen duidelijkheid is op welke termijn er glasvezel aangesloten kan worden in onze woning. De glasvezel komt verder wel binnen e.d. het gaat puur om de gereedmelding vanuit de netwerkbeheerder.

Heel graag willen wij meer duidelijkheid en uiteraard restitutie voor het niet gebruik kunnen maken van de diensten van het abonnement zoals wij deze hebben afgesloten en nu nog steeds maandelijks betalen. 

Met vriendelijke groet, Remco


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt 

Hoi @Nieuwbouw_restitutie, welkom op ons forum!
Dit forum is in principe bedoeld als een plek waar de community elkaar helpt en wij moderators vragen beantwoorden als jullie er met elkaar niet uit komen.

Wat betreft de aanleg en activatie van glasvezel kan ik je in principe niet meer helpen dan mijn telefonische collega's. Uit je verhaal maak ik op dat er buiten de deur nog iets moet gebeuren voordat de lijn geactiveerd kan worden. Dat ligt dan nog bij KPNNetwerk, zodra zij hem gereed melden kan het abonnement ingaan en zijn wij weer aan de beurt.

Een inhoudelijker of duidelijker antwoord heb ik helaas niet, je kunt hiervoor het beste bij de verhuisdesk zijn (op 0800-0402)